20 Mar 2012

eti canga reklamındaki odunla dövülesi ergen


elinde anasından babasından aldığı harçlıklarla satın aldığı eti canga olduğu halde odasına giren, annesinin saatlerini vererek düzenlediği odayı, elindeki canga’yı yiyerek bok eden ergendir. neymiş rastgele dağıtılmış fıstıklarla süslenmiş canga yediği için düzeni sevmezmiş, bu nedenle odasının da bok içinde yüzmesi gerekliymiş. sorunca da “ben aradığımı çok rahat buluyorum, odama girmeyin benim” falan der bu tipler.

hiç kendini üzmeyeceksin hemen babasına haber vereceksin, babası gelip o dağıttığı odanın içinde bunu yuvarlaya yuvarlaya dövecek. döverken de canga yiyecek ki neresi gelirse oraya vursun. ben böyle pis bir ergen görmedim arkadaş. tamam kullanırsın oda dağılır anlarım da bile bile ananın saatlerini verip düzelttiği odayı neden dağıtıyorsun? mal mısın, mundar mısın, nasıl bir sikin mahsulüsün olm sen?

1 yorum:

  1. Diazepam Tablets .Com, A Diazepam UK online trusted and reliable supplier with next day delivery. Offering quality with the lowest pricing online in the uk.
    Diazepam | Buy Diazepam | Diazepam UK Supplier

    YanıtlaSil