20 Mar 2012

aynısını kız arkadaşın yapsa ister misin


ne zaman erkek olarak bir fantezimden bahsetsem, başka kızları da içine alabilecek bir yorumda bulunsam, hemen ortamda bulunan birisi tarafından yöneltilen sorudur. peki kız arkadaşın aynısını yapsa ister misin? tabi ki istemem amın oğlu, ardından hemen can alıcı tepki gelir, e o zaman sen niye istiyorsun? sen sor diye amına kodumun çocuğu.

bu gibiler yüzünden yemin ediyorum fantezi dünyam köreldi. ayda bir rus’a gitmek bünyeye iyi gelir diyorsun, o zaman kız arkadaşın da italyan erkeklerine koşsun diyor, bazen başka kızlarla da birlikte olmak lazım gelir diyorsun, o zaman sevgilin de başka erkeklere gitsin diyor. lan olm bi sus yahu, sen benim sevgilimin avukatı mısın amına koyim. o kadar sinir oluyorum ki sana anlatmak mümkün değil.

erkeğin her yaptığını kadınların da yapması şart mı? bırak rus’undan, ukraynalısından da eksik kalsınlar. aslında bunlara, bu soruyu her sorduklarında 'evet isterim tabi keşke yapsa' falan diyeceksin ki sussunlar.

- lan olm, aslında vizeler kalkmışken bir batum yapmak gerekir.
- peki, sevgilin de aynısını yapsa ister misin?
- isterim lan, hatta biletini bile ben alıp korum cebine, gitsin batum erkekleriyle düşüp kalksın
- ....
- batumlu bir koca bulsun kendine, çocuk doğursun
- şişşş tamam
- grup yapsın lan batum'da!!

1 yorum:

  1. Diazepam Tablets .Com, A Diazepam UK online trusted and reliable supplier with next day delivery. Offering quality with the lowest pricing online in the uk.
    Diazepam | Buy Diazepam | Diazepam UK Supplier

    YanıtlaSil