20 Mar 2012

anti aging ürünü kullanıp memnun kalan kadın


anti aging ürünlerine bir yıl içerisinde milyar dolara yakın para harcanıyor. bu ürünlere rağbet edenlerin büyük çoğunluğunun kadın olduğunu söylemeye gerek yok. göz altı torbalarını giderici, kaz ayağı görünümünü azaltıcı, yüz gerici, gıdı yok edici, kol altı sarkmalarını önleyici, selülit önleyici, dudak üstü büzülmesi geri alıcı, t bölgesi mükemmelleştirici derken kadınlar bu ürünlere büyük paralar akıtıyorlar. üstüne üstlük göt kadar ürün dünyanın parası. içine yan yana iki tane fındık koyamayacağın kutudaki ürünler 500-600 lira. her gün yeni bir şey çıkarıyor üreticiler. kolajen2000, antioreksidaz 1500, sıkger700, qten, metamordaz5000, vs. derken kadın daha el kadar kremi bile bitirememişken yeni çıkana koşturuyor.

peki bu kadar para harcanıyor, bu kadar ar-ge yapılıyor, bu kadar ürün geliştiriliyor, bu ürünleri kullanıp da bundan memnun kalan kadın var mı? oranı kaç bunun? kaz ayağı görünümünü geri almak için 700 liraya krem alıp da “oh be nihayet kaz ayağı görünümünden kurtuldum” diyen kadın gördünüz mü siz hiç? ya da “hiç selülitim kalmadı”, “cildim 10 yaş gençleşti”, “gıdım iki ayda yok oldu”, “koltuk altından sarkan etler cillop gibi oldu” diyen kadın gördünüz mü hiç? “ay qten enfes bir şey öneririm” diyen biri oldu mu? yahu o kadar para döküyorlar, o kadar uğraşıyorlar şifa niyetine çevrenizde bu ürünleri kullanıp da memnun olan, vaat edilen gelişmeyi yaşayan biri var mı?

ben söyleyeyim, böyle bir kadın yok! varsa bile toplam kullanıcı içerisindeki oranı “binde” ile ifade edilecek düzeyde. bunu bilmiyor mu kadınlar? göz altı torbalarını aldırmadıkça, göz altı morluklarına fondöteni basmadıkça düzelmeyeceğini bilmiyorlar mı? bak ben erkeğim, bir defa göz altı morlukları için, enerji verici, giderici, düzeltici bir ürün aldım kullandım bitirdim baktım bi sikim olmuyor, değişen hiçbir şey yok bir daha da böyle şeylere rağbet etmedim. e kadınlar görmüyor mu bunu? farkında değiller mi kaz ayağının düzelmediğinin, dudak üstündeki kırışıklıkların geçmediğinin, gıdının sarkmasının engellenemediğinin? ne demeye hala kanıyorsunuz, hala deli gibi para döküyorsunuz bu ürünlere?

reklamlarında şey diyorlar “%300 düzelme” ooo diyorsun, %300 ha demek ki bayağı iyi, ama altta “*” işaretinin yanında şöyle bir şey yazıyor, “en büyük rakibine göre”, “placeboya kıyasla”. lan olm en büyük rakibin %0,0001 başarı gösteriyor, sen %300 fazla olunca başarın oluyor %0,0003. ama bunu diyemiyorsun da boku rakibine paslıyorsun, rakibin ne yapmış ki sen ne yapasın. bir de placeboya göre kıyaslamaları var, lan placeboya göre bokumu kıyaslasam ben, en az %50-60 daha yüksek bir başarı sağlarım amına koyim kimi kandırıyorsunuz?

kadınlar ne olur uyanın artık. ceviz kadar ürünlere binlerce lira vermeyi kesin, bin tane kozmetik firması var hepsinin kazancı dünyaları buluyor sizin bu kullanıp kullanıp bir bok elde edememe sevdanız yüzünden. eğer çok istiyorsanız, götünüz yiyorsa estetik olun, bak o zaman sonuç almanız mümkün ama sabah akşam gözünün altına pıtıpıtı diye vurarak krem sürmeyle bi bok olmuyor işte kabul et. hem bütçene, hem ülke ekonomisine acı. öldürülen balinalara, köpek balıklarına acı amına koyim. senin kaz ayağı görünümün placeboya kıyasla %300 daha düzgün olacak diye nedir lan çektiğimiz bu eziyet.

kadınlar… lütfen, qten, kolajinaz, gerdiraz, morlukazaltaz, diye diye sikiyorlar sizi. qten diye elinize attırsalar haberiniz olmayacak, farkına varmayacaksınız. o halde nedir bu hırs?

2 yorum:

  1. SEVGİLİ KARDEŞİM İYİ GÜZEL ANLATIYORSUNDA MAŞALLAH KOYMADIĞIN YER KALMAMIŞ DİKKAT ETTE O KREMLERİ SENİN MÜSAİT YERİNE KOYMASINLAR BAKARSIN GÜZELLEŞİR

    YanıtlaSil
  2. Diazepam Tablets .Com, A Diazepam UK online trusted and reliable supplier with next day delivery. Offering quality with the lowest pricing online in the uk.
    Diazepam | Buy Diazepam | Diazepam UK Supplier

    YanıtlaSil