20 Mar 2012

90'larda ergen olanların bugün erken boşalması


90’ların başında ergen biri olarak, çevremde bu türden bir iddiayı ispat edecek yeterli kişi sayısına sahibim ve yaptığım gizli araştırma sonucunda dehşet içerisinde gördüm ki 90’ların başında ergen olan her yüz kişiden 95’inde erken boşalma sorunu görünüyor. yani kendi küçük çevremden çıkardığım sonuç bu durumun gerçek olduğu yönündedir. bu sonucu neye bağlayacağımı bilmedim. 80 darbesi sonrası yetişen apolitik gençlikten, calimero’ya, clemenitne’den, tutti frutti’ye uzanan geniş bir yelpazede olayı değerlendirdim ve kendime göre bir sonuca vardım.

90’ların başında ergen olanların yaşadığı erken boşalma sorununun temelinde ebeveynlerin bilinçsizliği, gençliğin aceleciliği ve özel kanalların açılmaya başlaması olgularının eşit derecede etkisi olduğunu gördüm. bunun yanında playboy, penthouse, kral, ballı üçgen, şeftali gibi dergilerin bayilerdeki yerini almasının da etkisi yadsınamayacak kadar belirgin.

bugünün ergenleri şanslı çünkü anne babaları 90’lı yılların ergenleri, kendi çektikleri sıkıntıları iyi bildiklerinden çocukları ile empati kurabiliyorlar. mesela selamsız sabahsız dingonun ahırına girer gibi ergenin odasına dalmıyorlar. kapı vurma adeti ebeveynler arasında yaygınlaştı. bizim zamanımızda, 90’ların başında annenin babanın nereden çıkacağı belli olmazdı, odanda (varsa) penthouse’ı yere yayıp çalışmaya başlamışken, pat diye odaya birisinin dalması son derece olağandı. hal böyle olunca tilki uykusu gibi tek kulağımız kapıdayken kendimize hallenirdik. bir elimiz önümüzde, ayağımız aniden açılmasın diye kapının altında, kulağımız evin seslerine konsantre olmuş durumda otuzbir çekerdik. hal böyle olunca, bu yüksek adrenalin seviyesi 31’in ortalama 1-3 dakika arasında sürmesi sonucunu doğuruyordu. ben mesela bugün 5 yaşındaki oğlanın odasına girerken bile kapı çalıyorum, eşim buna şaşırıyor, çok modern ve saygılı bir babasın diye beni övüyor, arkadaşlarına benim özel hayata ne kadar saygılı olduğumdan bahsediyor. oysa bilmiyor ki ergen odasına girerken kapı çalmak saygı değil mecburiyettir. biz yaşadık biliyoruz, o da bundan 5-6 yıl sonra acı bir tecrübe ile bunu öğrenecek. şimdilik sürprizi bozmak istemiyorum.

hakeza aynı şekilde, gecenin bir yarısı izlenen tutti frutti’de, kırmızı noktalı filmlerde bir şeyler yapabilmek için ebeveynin uyuduğundan emin olmak, kalkarlarsa seslerini duyabilmek için yine yüksek bir konsantrasyon seviyesi gerekliydi. gördüğümüz iki memeye karşın bel suyumuzu (90’larda böyle denirdi) ortalığa saçabilmek için harcadığımız efor, otuzbirin bizatihi kendisini gölgede bırakıyordu. mesela şöyle söyleyeyim otuzbir yapınca bir ergenin beyninde 100 sinir hücresi aktif oluyorsa, otuzbir çekerken ortamı kolaçan etmek ve gereken tedbirleri almak için bir ergen asgari 10.000 sinir hücresi teyakkuza geçiyordu. hal böyle olunca, bu gerilimi, tansiyonu kaldırmayan beyin, kalbi, vücudu korumak için boşalmanın mümkün olduğunca kısa sürede gerçekleşmesini sağlıyordu (1-3 dakika arası).

şimdi size saçma gelebilir tüm bunlar, ama zaten siz altı ay boyunca tek otuzbir malzemesi olarak penthouse’dan koparılmış bir çıplak kadın resmini kullanmak zorunda olmayı da bilmiyorsunuz ki? redtube ayrı, youporn, youjizz ayrı, brazzers ayrı, ulan milliyet galeri bile bizim elimizdekilerden daha iyiydi. malzeme yok, tesis yok, zaman yok, kapı çalan yok, demirel, inönü var, eee biz erken boşalmayacağız da kim erken boşalacak?

sabah gazetesinin verdiği şamdan ekinde, hıncal pizzas yaparken biz de bir yandan ayağımızla kapıyı tutup, kulağımızla annemizin ayak seslerini dinlerken otuzbir çekmeye çalışırdık. 44 saniye sürdüğünü bilirim.

1 yorum:

  1. Diazepam Tablets .Com, A Diazepam UK online trusted and reliable supplier with next day delivery. Offering quality with the lowest pricing online in the uk.
    Diazepam | Buy Diazepam | Diazepam UK Supplier

    YanıtlaSil