12 Oca 2012

kadının isteklerinin sonu olmaması


“sayın barış, yaklaşık 20 yıldır kadınlarla ilişki içindesiniz, bu yirmi yıl size ne öğretti?” diye bir soru sorsalar vereceğim cevap şudur; “kadının isteklerinin sonu gelmez”. bunu şimdi sizlere de bir hayat dersi olarak vermek istiyorum. sevgili arkadaşlar, kadın kısmının isteklerinin sonunun gelmesini beklemeyin. hani bazı adamlar “ne istediyse verdim” falan gibi saçma sözler ediyor ya, hani anlamıyorlar ya, her şeyi verdiği halde kadın niye gitti diye, işte sebebi budur. bir kadının istediği her şeyi vermeniz mümkün değildir, çünkü istekleri bitmez.

burada istekten kasıt günlük ihtiyaçlar, yaşamın doğası gereği ortaya çıkan gereksinimler değil. bunların bitmesi zaten beklenemez ki biz erkeklerin de bu bağlamda istekleri bitmez. burada istekten kasıt kadının erkekten beklentileri noktasındaki istekleridir. flört, sevgililik, evlilik süreçleri boyunca birinin karşılanmasını takiben hemen devreye giren bir diğeridir. bir kadının isteklerinin bitmesi, erkekten olduğu şekliyle memnun kalması olası değildir. sizde değiştirilecek, yok edilecek, size kazandırılacak bir istekleri her zaman vardır. onun için ne zaman bitecek lan bu istekler gibi bir düşünceye asla kapılmayın, böyle bir beklenti içinde asla olmayın.

ama ne yapın biliyor musunuz, kadının isteklerini karşılamayı uzun döneme yayın. “ay canım ister de ben yapmaz mıyım?” gibi bir salaklık içine girmeyin. kadının bir isteğini gerçekleştirmeyi ne kadar uzatırsanız, diğerinin gelmesi de o kadar ötelenecektir. böylelikle, benim gibi kadın isteklerini karşılama konusunda son derece tez canlı birine kıyasla ilişki içerisinde karşıladığınız istek sayısı ciddi oranda azalır. misal ben yılda ortalama 32 isteği yerine getirirken, siz akıllı davranıp istekleri gerçekleştirmeyi uzatırsanız bu sayı tek haneli rakamlara kadar düşebilir.

“e abi sen de uzat o zaman, niye sen uzatmıyorsun?” diye düşünebilirsiniz. işte arkadaşım benim bu yazıyı yazma sebebim bu zaten, ben bi bok yedim, sevgililik döneminde kadını isteklerinin karşılanması konusunda kötü alıştırdım. şimdi uzatmaya kalksam, “alışmış kadının acayip tepkileri” ile karşılaşıyorum ve bu bana istekleri karşılamaktan daha zor geliyor. onun için sen sen ol kadını alıştırma. bırak seni isteklerini geç karşılayan erkek olarak bilsin, buna alışacaktır. ama bir kere istekleri hızlı karşılayan erkek oldun mu yakanı kurtaramazsın.

sonra buraya gelip bana ağlama, her gün yeni bir şey çıkıyor diye. çıkacak diyorum işte sana, ona göre at adımlarını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder