10 Eki 2011

yapay zekalı kısa mesaj gönderme uygulaması


gençlerimizi teknolojinin sakıncalarından korumak için derhal hayata geçirilmesi gereken uygulamadır. azıcık programlama bilgim falan olsa üşenmem oturur yaparım ve milyon dolarları cebime indiririm. yapamıyorum diye de bu fikrimi sizlerden esirgeyecek değilim. uygulama çok basit, ayda 10 bin mesaj kullanan ergenler için tasarlanmış bir proje. sevgiliden gelen her kısa mesaja oturup mal mal cevaplar yazmak yerine yapay zekalı sms bunu sizin için yapıyor.

öncelikle sisteme bazı anahtar kelimeleri tanıtıyoruz, bunu programcı olarak biz yapıyoruz tabi ki. sonra gelen mesajlara göre sistem önceden belirlenmiş mesajları kafası elverdiğince kullanarak sizin yerinize mesajlaşmayı sürdürüyor. siz de bu arada uyuyorsunuz, internette geziyorsunuz, ödevinizi yapıyorsunuz falan.

olayı bir örnekle açıklayalım.

sevgiliden gelen mesaj – s
yapay zekanın cevabı – c
anahtar kelimeler - a

s - nbr ne yapıyorsun? (a= nbr)
c – iyidir yha senden?
s – iyi napıyım, oturuyorum mal mal. bugün selma karısının yanında gördüm seni (a=mal, karı, gördüm)
c – aynen ben de öyle. yok be öylesine konuştuk
s – öylesine mi? sevmiyorum o karıyı biliyorsun, gıcık oldum sana (a=öylesine, karı, gıcık)
c – bir karı için harcama beni
s – harcamıyorum da uyuz oldum bak, bi daha olmasın (a=gıcık, bir daha, olmasın)
c – tamam canım olmaz
s – başka biriyle mi yazışıyorsun sen, böyle robot gibi yazıyorsun? (a= başka, biri, robot)
c – yok be başka robot almayı düşünmüyorum
s - ne diyorsun olm sen, taşak mı geçiyorsun benimle (a=olm, taşak, ben)
c – benim de taşaklarım oluyor bazen öyle
s – bak sikicem ama ha, adam gibi yazışacaksan yaz yoksa siktir git selma karısına (a= sikicem, adam, selma, karı)
c – selma’yı sikmeyi ben de isterim.
s – senin amına koyim orospu çocuğu (am, orospu, çocuk)
c – çocuk orospunun amından çıkar evet.

biraz daha geliştirilmesi lazım, kabul ediyorum ama 6 ay içinde kendini bulur. haydi programcılar iş başına, bana da bi sakal atarsınız yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder