10 Eki 2011

fikir tartışması yapar gibi sevişen çiftler


- böyle iyi mi?
- sırtım ağrıyor böyle, az dön… hah az daha
- kafamı şuraya koyayım dur!
- yastık vereyim mi?
- yok yorganı kıvırdım, az da sen çekil geri
- yana geçsem?
- aa olur bak geç hadi
- ama yok orası tersime geliyor
- o zaman ben şöyle döneyim sen oraya kay
- tamam, yastığı da al.. ya da boşver şunu al
- olur, şimdi iyi mi?
- bakayım… ben rahatım, sen?
- idare eder..
- nasıl idare eder rahat değil misin?
- iyiyim ya iyiyim devam
- yok yok sen rahat değilsin…

bunlar sevişiyor güya. lan olm allah aşkına bu nasıl sevişme? sempozyuma mı geldiniz? açık otourum mu yapıyorsunuz. önünüzdekini yiyip kalkın yahu derdiniz nedir? o iyi mi? bu hoş mu? tam girdi mi? çıktı mı? fırttı mı? kalın mı derken sevişme 2 saat sürüyor. sonra karşımıza geçip “ben 2 saat sevişiyorum" diye ahkam kesiyorsunuz. arkadaşım sen 6 dakika sevişiyorsun geri kalan sürede müzakere yürütüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder