20 Eyl 2011

çocuğu laf koydukça keyiflenen ibne ebeveyn


gönül isterdi ki hiçbir ebeveyne ibne demiş olmayayım ama çocuğu pis pis laflar söyledikçe, bilmişlik yapıp koskoca adamı itin götüne soktukça bir yandan ayıp evladım deyip bir taraftan da ayh sinirlerim bozuldu diye keyif içinde gülen adama ben ne diyeyim ki?

-büyüyünce ne olacaksın sen?
-astronot
-o hedefimiz bayağı yüksekmiş ahahaha
-senin gibi mi olayım istersin?
-mehmehmehmeh…..

çocuk bu lafı koyunca insan bi afallıyor, demek ki diyorsun bu ibneler benim işimi küçümsüyorlar. yoksa el kadar çocuk yaptığım işin bok gibi olduğunu ne bilsin amına koyayım? sonra da sinirlerim bozuldu ayağına götleriyle gülüyorlar. o zaman çocuğu kenara çekip girişesin geliyor böylelerine. ibne kah kah güleceğine çocuğuna yaptığın yanlış desene. çocuk mu yetiştiriyorsun, ukala ibne evladı mı belli değil pis.

- okula gidiyor musun sen?
- evet
- kaça
- sence liseye gider gibi bir halim mi var?

avradını s.kiyim nerede bilmiş piç var benim etrafımda sanki. bir daha çocukla muhabbet etmeye çalışan beni s.ksinler lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder