12 Ağu 2011

terk edip üstüne bir de teselli etmeye çalışan kız


-üzülme ama lütfen, böyle olacağını ikimiz de biliyorduk
-ben bilmiyordum
-ya yapma böyle lütfen, bak hem uzağa gitmiyorum ki
-hayatımdan gidiyorsun daha uzağı mı var?
-istediğin zaman görebilirsin hem beni
-aynı şey mi?
-ya tabi aynı şey biz çok iyi arkadaş değil miyiz?
-öyle miyiz?
-öyleyiz tabi, hadi sil şimdi gözlerini
-ağlamadım ki
-neyse yüzünü yıka o zaman açılırsın

yani hem terk edip adamın amına koyuyorsun, hem de yapma böyle, aa hiç yakışmıyor, ne var üzülecek diye diye adamı iyice çökertiyorsun. kızım bıraktın bari çek git, bir de hala adamın yanında durup ne diye teselli etmeye çalışıyorsun? şimdi çoğu erkek bu kızın bu sözüm ona iyi hareketini destekleyecektir. ben bu destekleyenleri ayrıldıklarında kızdan teselli alırken görmek isterim şahsen.

yok mu bu çocuğun arkadaşları, eşi dostu bırak onlar teselli etsin. hem dert hem deva olunmaz ki? sen iyi bir şey yaptığını zannediyorsun teselli veren kız ama inan hiç faydası olmuyor. sonra adam yeniden umutlanıyor falan, ben ne yaptım ki umut verecek diye bu sefer oradan sikiyorsun, bi git allahını seversen ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder