12 Ağu 2011

otele gidelim lafını duyunca ürperen kızlar


-ya irfan’ın ailesi buradaymış
-hıı anladım, olsun ne yapalım
-bak ne dicem…boşver ya
-söyle bakalım ne diyeceksin
-….boşver
-söyle söyle
-bir otele falan mı gitsek…
-……beni ne sanıyorsun sen?

güzel kız arkadaşım seni bir şey sanmıyoruz biz, içini ferah tut, “bu kız orospu bana her yerde verir” gibi bir düşünce içerisinde değiliz, sadece sevişmek istiyoruz, bizim için mekanın önemi yok, senin yanında olmak istiyoruz. istiyoruz derken şimdi yine yanlış anlarsın sen, grup yapmak gibi bir niyetimiz yok, erkekler ve kadınlar üzerinden konuştuğum için çoğul takılıyorum.

böyle bir sınıflama yapacak olsak, tüm kızların bu sınıfa girdiğini rahatlıkla söyleyebilirim. kızlara otel demeye gelmiyor anasını satayım, hemen hepsi bir orospuluk buhranına giriyor. sanırsın ülkemizde oteller orospuluk faaliyetleri için kullanılan mekanlar. lan öyle oteller var ki yatağını bozmaya kıyamıyorsun, manzarasına doyamıyorsun, ne var gitsek, gönlümüzce dağıtsak ortalığı, sevişsek, oynaşsak çıkıp gelsek.

sanıyor musun ki çıkışta cebine “hak ettin al bunu” diyerek 100 lira sıkıştıracağım? 24 sıcak suyu, tv’si, minibarı, saten yatak örtüleri var, arkanı toplamak, bulaşık yıkamak zorunda değilsin. ne yani, benim 200 lira kira verdiğim, bok içinde yüzen evime gelince daha mı rahatsın? otele gidelim dediysek, tarlabaşı’nda siyahi arkadaşların kaldığı, 5 metre karelik odaları olan otele götürecek değiliz herhalde.

lütfen bu konu artık kapansın, otele gidelim mi diyen erkeğe pezevenk gözüyle bakmaktan vazgeçin. tek derdi sizinle yalnız kalmak emin olun. ha adam sevişir, erkenden çıkar, çıkarken de komodinin üzerine 50 lira atar bak o zaman farklı şeyler düşünebilirsin ama geneli böyle olmuyor emin ol.

-otele gidelim mi?
-inanmıyorum sen bana ne demek istiyorsun
-fahişe ol, merter’de yol kenarında bekle, 100 liraya işe çık demek istiyorum, oldu mu?
-bana diyecek laf kalmadı, tebrikler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder