13 Tem 2011

"G" noktasını bulacağım diye kadını heder eden cahil


aslında hak vermemenin pek mümkün olmadığı cahildir bu kişi. çünkü bakın bulduğum en açık g noktası tarifinde yeri nasıl belirtilmiş;

"vajinanın ön duvarında girişten sonraki yolun 1/3’lük kısmının sonunda ( vajina girişinden yaklaşık 4 cm sonra) kadının prostat bezine ( “skene bezi) temas etmenin mümkün olduğu saat 12 yönünde bir bölge vardır. işte bu bölge “g noktası” nın bulunduğu bölgedir."

şimdi adam zaten vajinayla çok haşır neşir değil, sen ona ön duvar, skene bezi, saat 12 yönü dersen adam nasıl bulsun kardeşim o noktayı? haliyle bulacağım diye vajinayı kurcaladıkça kurcalıyor, define arar gibi deneme yanılma yoluyla delik deşik ediyor canım vajinayı. oysa benim güzel arkadaşım, siktir et g noktasını, skene bezini falan, öpüp koklasana güzelim vajinacığı, sevsene. emin ol g noktasını bulmaktan çok daha kıymete geçer.

ha biliyorum ben senin derdini aslında, istiyorsun ki kız "ay ferit bir yer buldu, beni uçuruyor yatakta" diye adın çıksın istiyorsun, diğer kızların sevgilileri sana gelsin "abi sırrın nedir ya?" diye sorsun istiyorsun. girdiğin her mekanda sevgilinin kız arkadaşları sana hayran hayran baksın istiyorsun. seni anlıyorum benim güzel, cahil, hırslı arkadaşım ama yanlış yoldasın. g noktası uğruna o güzelim, o pembecik vajinayı telef ediyorsun, acıtıyorsun lan hayvan herif.

g noktasını bulma heveslisi cahil seks müptelaları sözüm size, g noktasının bulmak kime nasip olmuş ki siz bulacaksınız lan? düşün artık vajinanın dudaklarından, rahat bırakın ön duvarları, skene bezini. yap seksini kalk pezevenk, bir parça iltifat uğruna amına koyuyorsunuz vajinaların farkında değil misiniz?

babanın malı mı itoğluit!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder