22 Haz 2011

büyük ilaç şirketlerine para veriyoruz kampanyası


dün akşam haberlerinde “dikkat keçi gribi geliyor” haberini duyunca aklıma gelen ve canım pahasına arkasında duracağım kampanyadır. dikkat edin her yıl bir hastalık salgını oluyor ve istisnasız her birinin arkasından “ilaç şirketleri para kazanmak için yaymış bu hastalığı” dedikoduları çıkıyor. demek ki ilaç şirketlerinin çok paraya ihtiyacı var.

anlıyorum kimin paraya ihtiyacı yok ki? ama arkadaşım para kazanacağım diye beni niye hasta ediyorsun? düşündüm taşındım bir karara vardım madem senin paraya ihtiyacın var, madem bu uğurda beni yataklara düşürmeyi kafana koymuşsun, gel seninle anlaşalım. sen bana hastalık bulaştırma ben sana her yıl düzenli ödeme yapayım. ver bir hesap numarası üç beş bir şeyler atayım oraya. hatta bu kampanya tutarsa büyük şirketler çalışanları hasta olmasın diye, insanlar işimden gücümden kalmayayım, yataklarda per perişan olmayayım diye seni paraya boğar, sen yeter ki bizi hasta etme.

ilaç şirketleri sözüm size, lütfen bizi hasta etmeyin artık. domuz gribi, kuş gribi, sars, keçi gribi derken anamızı siktiniz lütfen yeter artık. kaç liraysa bunun bedeli ön ödemeli olarak vermek istiyorum size. alın parayı ve mikroplarınızı uzak tutun lütfen bizden. bir sözüm de tüm insanlığa, gelin paraya doyuralım şu ilaç şirketlerini de düşsünler yakamızdan. her yıl “bunların parasını nasıl alırız lan acaba?” diye düşünme zahmetinden kurtulsunlar. hastalık yaymak için harcayacakları enerjiyi başka şeylere, mesela kansere çare bulmaya yöneltsinler.

hadi ekşi yazarları bu işin öncüsü olalım ilaç şirketlerine mail yollayıp hesap numaralarını isteyelim ve gönlümüzden ne koparsa bunları paraya boğalım. boğalım ki onlar bizi yataklara düşürmesin.

keçi gribi kapıdaymış, insanı 1 ay yatağa bağlıyormuş, bak açık konuşuyorum bir şekilde bu zıkkım bana bulaşırsa çok kötü şeyler olacak. bizzat hasta halimle ilaç şirketlerine gidip tüm çalışanlarını hasta edeceğim. bu işin günahı nedir onu deyin bize. çığ gibi büyüyüp sizin paraya olan açlığınızı bastıracağız hiç şüpheniz olmasın. lütfen verin hesap numaralarınızı, anında 50 lira yatıracağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder