22 Haz 2011

ben seni böyle seviyorum erkekleri


kimse kusura bakmasın ama boşvermişçi, sikimde değilci erkeklerdir bunlar. kız kendinde ne kusur bulursa bulsun, yüzünü dahi çevirmeden “ben seni böyle seviyorum canım” lafını patlatır. lan bir dön bak, bir eleştiri getir, bir irdele, bir yorumla nedir bu baştan kabulleniş.

kadınlar erkekleri değiştirmek için götünü yırtıyor, iyi kötü bir uğraş veriyor, kendi bildiğince yol yordam göstermeye çalışıyor. buna karşın erkek ne yapıyor? ben seni böyle seviyorum. bu kadar basit mi? bu mu yani, sen onu öyle seviyorsun diye bitti mi her şey?

ondan sonra kız ilgisizlikten yakınıp bastı mı tekmeyi vay efendim ben onun her şeyini seviyordum, onu olduğu gibi kabul etmiştim, bu kadınlar anlamak zor abi diye ağlamalar. sen “ben seni böyle seviyorum” kolaycılığına saplanmışsın bir kere. kadın lady gaga gibi et giyse götüne sen “ben seni böyle bikbikibik” yapacaksın.

bırak bu olgun, anlayışlı erkek ayaklarını da dön bir kadının yüzüne bak. sen daha götünü kadına çevirmeyi becereme sonra “kadınları anlamak zor” ne yaptın lan anlamak için, ne?

bu arada erkeğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder