17 May 2011

Memelerini öpen erkeğini izleyen kadın

tepeden bakmak deyiminin üstüne cuk oturduğu kadındır. erkek memelerini öperken, dişlerken onun saçlarını tutup kah memelere doğru daha da bastırarak kah saçları çekip erkeği memeden keserek tepeden seyreder. olumsuz bir gelişme olursa hemen müdahale ederim gibi bir duygu içerisindedir. hatta “tanrı sendromu”na kapılanları bile olabilir.

ben burada erkeğin haline üzülüyorum. hiç tepeden bakıldığında meme yalayan bir erkek nasıl görünür tecrübe edemedim, zira memelerimi yalatan biri değilim. ama sanmıyorum ki hoş bir görüntü olsun. böyle acayip acayip hareketler, bir memeden diğerine geçerken ağzı yalamalar, diğer memeyi süzmeler falan.

kızlar bakmayın bize o haldeyken, bakacaksanız da “senden soğudum” temalı sözlerle bize gelmeyin. o halde bakarsan adama soğursun tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder