17 May 2011

kadının domine ettiği sevişmede erkek çaresizliği

son zamanlarda çok duygusallaştım ben. nerede bir yaşlı, nerede bir çocuk, nerede bir yuvasından düşmüş kuş yavrusu görsem ağlıyorum. yaşlanmanın getirdiği bir duygusallık baharla harmanlanınca böyle oldu diye düşünüyorum. bu duygusallık sebepleri içerisinde öyle bir tanesi var ki aklıma geldiğinde bile gözlerin sulanıyor. kadının domine ettiği sevişmeye maruz kalan erkeğin çaresizliği.

bu erkeğin içinde bulunduğu ruh halini anlatmaya kelimeler yetmez. hangi birinden bahsedeyim ki? yatakta sürekli ters yüz edilmesinden mi? kaldırılıp duvara dayanmasından mı? bak benim pozisyonum bu, sen de şu şekli al diye yönetilmesinden mi? alta geç alta diye sürekli itilip kakılmasından mı? hangi birinden. allah hiçbir erkeği kadının çekip çevirdiği sevişmenin kucağına düşürmesin arkadaşlarım. acısı yıllarca unutulmayacak bir deneyim oluyor.

erken boşalsan dayak yemekten beter oluyorsun, biraz geciksen oflayıp puflamalar yüzünden hiç gelemiyorsun. kadının canını yaksan azar işitiyorsun, o sana sürekli pis sözler söylüyor sen canım desen karşı tarafa batıyor, susturuluyorsun. sevişmeyi domine eden kadınlar acayip oluyor, seni oyun hamuru gibi şekilde şekle sokuyor. senden istediği verimi alana kadar hırpalıyor, yumuruyor.

kadın sevişmeyi senden iyi biliyorsa ağzına sıçıyor benim güzel kardeşim. bırak bırak, bana bırak diyerek ipleri bir kere eline aldı mı, vah benim zavallı kardeşime. ne zevk bırakıyor insanda, ne libido. hal böyle olunca azıcık yumuşayıveriyorsun, kıyamet kopuyor. yumuşamaya, boşalmaya, kadını çevirmeye, bir şey demeye hakkın yok. canlı vibratör oluyorsun resmen kaçarı yok.

erkekler sözüm size, sevişmede ipleri kadının eline vermeyin, ne yapın edin bir şekilde siz hakim olun yatağa. kadına bıraktınız mı tahtı, ne krallık kalıyor ne payitaht!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder