5 May 2011

Her erkek "heimlich manevrası"nı mutlaka bilmelidir


buradan erkeklere yaptığım bir çağrıdır. ilk yardım mutlaka bilinmelidir. suni teneffüs, kalp masajı, kırığa müdahale, vb. ilk yardım konuları mutlak suretle öğrenilmelidir ama hepsinden önce bir erkek mutlaka ama mutlaka heimlich manevrası’nın öğrenmek zorundadır. bu manevrayı bilmeyen erkek allah göstermesin günün birinde hiç de hoş olmayan durumlarla yüz yüze gelebilir.

kafede oturuyorsun, sevdiceğin almış önüne brownisini kahvesini yiyip içiyor. bir anda tak, brownie’nin fındığı sevgilinin boğazına takılıyor. sen mal mal şaşırmış, paniklemiş halde dururken başka bir adam koşup geliyor tuttuğu gibi sevgiliye heimlich manevrasını koyuyor…o manzarayı ömrün boyunca bir daha unutamazsın ben sana diyeyim. sevgilinin adamın önünde hoplamasını, tak tak tak diye adamın saydırmasını silemezsin hafızandan bir daha.

yok efendim herkesin aklı senin gibi pisliğe mi çalışıyor, orada hayat kurtarılıyor, senin beynin çürümüş, sapıksın sen, böyle bir anda bile aklına bunlar geldiğine göre seni asmalı, vb. serzenişler yapan kişiler çıkacaktır. onlar sevgilisine başka bir erkek tarafından heimlich manevrası yapılmamış erkeklerdir aldırma. sana olacakları söylüyorum ben.

tamam allah razı olsun, insan hayatı kurtarıyor sonuçta adama diyecek lafımız yok, heimlich manevrası’nın doğası bu ona da kabul ama bunu yapan sen olmalıydın? sevgilinin başka bir adamın kasıkları üzerinde hoplamasına izin vermemeliydin, kusur biraz da sende. onun için ne diyorum ben sana, yeme içme git heimlich manevrası nasıl yapılır öğren bir an önce.

her zaman başkalarının başına gelmiyor bu, starbucks’ın ortasında, sevgilin başka bir adamın elinde yaylanırken aklına gelirim elbet. silemezsin o görüntüyü, atamazsın aklından beni dinle!

1 yorum: