25 Mar 2011

ömür boyu tek kadınla sevişmeyi saçma bulan erkek


şimdi bazı erkekler var afedersiniz tam bir sikör, kadından kadına sekiyor. 30 yaşına kadar birlikte olduğu kadınların sayısını unutmuş, yakışıklı, eğitimli, hali vakti yerinde, kadınlar ilgi gösteriyor. ben bu adamı anlarım, tek kadınla ömür geçirmekten korkmasına bir anlam verebilirim. çünkü adam öteki türlüsünü çok iyi biliyor, bir kıyas yapma imkanı var. ama arkadaşım hayatında sadece eliyle yakınlaşmış, bir iki tane de kız öpmüş adamın çıkıp da “tek kadınla ömür geçirmek mi? hiç bana göre değil” demesini anlamıyorum. arkadaşım elinden çok daha iyi olacağı kesin, neyin peşindesin anlamıyorum ki.

hayatta hangi kadından ne aldın? hangi kadına ne verdin ki ömür boyunun hesabını yapıyorsun?


yok dedim, yok merve tek kadınla yaşamak bana göre değil. hııı diye alçalan tempoda vınlayarak başını öne eğdi. söylediklerime katılıyor muydu, yoksa birinci sınıf bir godoş olduğumun farkına mı varmıştı tam bilemedim. her ne kadar kendisinin benimle ilgili hiçbir beklentisi olmasa da, ben merve’ye tek kadınla olamam fikrimi sürekli empoze ediyordum. belki birlikte olmak falan derken ateşli bir şeylere imza atabilirdik.

ama merve dirençliydi, kaç ay oldu bilmiyorum, sürekli tek kadın olmaz diye inliyordum karşısında. hiçbir şey demiyor sadece vınlıyordu. acaba dedim, bana bir mesaj mı vermek istiyor. vermek istediği mesaj açıktı aslında “sikimde bile değilsin, abazan hayvan” demek istiyordu ama ben bunu her defasında nasıl oluyorsa “oysa ben senin tek kadının olmak istedim” şeklinde algılıyor ve tavrımı koyuyordum, tek kadın olmaz!

bu lafı söyledikten sonra eve gidip, merve’nin çeşitli uzuvlarını düşleyerek hayvanlar gibi 31 çekmem zoruma gidiyordu. bir kere olsun bu tezimi çürütmeye çalışsa çürütecekti aslında. söyleyeceklerim bile hazırdı, “tek kadınla yaşayamam, demiştim ama o tek kadının sen olacağını bilmezden evveldi bunlar” böyle deyip ikinci postaya geçerim diye hayal kurmaktan sıkılmıştım.

ben sıkıldım ama merve sıkılmadı. vınlamalarının ardı arkası kesilmedi. tek kadın olmaz, vınnnnn, no tek kadın, vınnnnn, tek kadın mı güldürme beni, vınnnnn…

hımmm evet merve tam oralarım, hımmm harikasın, sen kötü bir kızsın merve, kötüsün…kötüsün..kötüsünnnn, kötüüahhhh…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder