25 Mar 2011

Evlendikten sonra mastürbasyona devam eden erkek


Hiçbir zaman söylemedim, ama zaten kim sevgilisine mastürbasyon (bundan sonra 31 olarak anılacaktır) yaptığını söyleme ihtiyacı hissediyor ki? İlişkimizin ilk yıllarında ben de her erkek gibi 31 orucuna girmiştim. ara ara kaçamaklar olduğunda da aklıma sevgilimi getirmemek için yoğun uğraşlar veriyordum. Öyle ki bu uğraşlar neticesinde boşalmalarımın süresi 42 dakikaya kadar çıkmıştı. 31 sonrası pişmanlık ise artık daha bir azap verici hale gelmişti.

Sonra birlikte olmalar başladı. Yılların getirdiği açlığın da etkisiyle afedersiniz hayvanlar gibi sevişir olmuştuk. Bir, iki derken bir gün (bir, iki lafın gelişi oldu bayağı) canım sevişmek istemedi, yani o gün sevişmek istemedi. Bir erkek olarak yorgunum bahanesini kullanmak beni üzse de sevgilimi kırmamak adına yaptım bunu. Sonra gidip tuvalette 31 çektim… kötü söz sahibine aittir.

Sonra bu durum sevgililikte nadir de olsa devam etti, bazı günler seviştikten sonra akşamına bile kendime hallendiğim oldu. Sonunda evlendik, seviştik diye evlenmedik birbirimizi sevdiğimiz için evlendik. Gel zaman git zaman benim bu kendime hallenme frekansında bir artış olduğunu fark ettim. haftanın 4 günü sevişiyorsak, kalan günleri 31 ile kapatıyordum. La noliy falan diye kendimi bir sorgulayayım dedim, kendimden zerre bilgi alamadım.

Düşünmezsem sorun olmaktan çıkar belki dedim, baktım bu sefer de 31 haftanın günleri klasmanında 4/3 öne geçti. Ulan olm mis gibi karın var, harika bir cinsel istikrarınız var, ev var, helva yapsana diyorum ama gidip asılıyorum. Bir aralar 42 dakikaya ulaşan self-ejekülasyon süresi yerlerde sürünüyor, gün oluyor 1.5 dakikaya kadar indiği görülüyor.

Sonunda bu işe kafa yordum ve sonuca ulaştım. Cevap ne cinsel isteksizlik, ne yorgunluk, ne ülfet, ne eşten soğuma. Cevabı çok basit sevişmenin emek gerektiriyor olması. Sırf sevişme öncesi ritüeller bile 20 dakika sürüyor koy üstüne 20 dakika ön sevişme, 20 dakika esas bölüm (çoğunlukla 5 dakika) ardından sarılıp yatma evresi derken olay 1 buçuk saate patlıyor. 31, 1.5 dakika; sevişme 1.5 saat…

Hesap ortada. sırf sevişmenin ritüelleri, evreleri gözümü korkuttuğu için kendimi 31’e vermişim meğerse haberim yok. Çoğu 31. evli erkeğin temel problemi bu. oysa sevişmeyi çok daha pratik bir hale getirse kadınlar ne 31 kalır ne aldatma. Eşimle konuştum bunu, gereksiz ayrıntıları çıkardık 20 dakika sevişiyoruz bu sayede haftanın günleri klasmanında 5/5 eşitlik var (evet 3 gün hem sevişip hem 31 çekiyorum, sakıncası mı var?).

Tüm evli ve 31. erkeklere ithaf olunur.

NOT: Bu yazıdaki her şey rahatlıkla inkar edilebilir boyutta kaleme alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder