26 Oca 2011

kızların 17 tür kozmetik ürünü kullanma becerileri


kadın-hayatım ben yatıyorum
erkek-tamam sen yat, ben şu programı bitireyim geliyorum…

25 dakika sonra.

erkek-hadi gel artık
kadın-dur şu derinlemesine cilt temizlik sütünü de süreyim tamam.

her gece her gece bu ıstırap yaşanır mı? yaşanıyor. allahtan sabah benden önce çıkıyor da o vakitlerde ne yaptığını bilmiyorum. ama 7.30’daki ders için saati sabahın 6.20’sine kurmasından sabah hava daha ağarmadan neler yaptığını az çok kestirebiliyorum. diyeceksiniz ki yol çekiyordur, vallaha durarak gitse iş yeri ile ev arası 5 dakika! o derece.

kızlarda var bu, 17-35 tür kozmetik ürününü sırasını karıştırmadan her gün, gece-gündüz itinayla kullanabilme becerisi. önce makyajı temizleyeyim, biraz süt süreyim, azıcık tonik sonra soğuk suyla yıkayayım ve göz altı kremini tatbik edeyim, nemlendirici süreyim, kaz ayağı bölgesine hafif masaj yaparak şu kremi yedireyim, sıkılaştırıcı losyonu kıçıma başıma uygulayayım…. yahu bu ne bitmez çiledir, makyaj yapmak için 1 saat uğraş, çıkarmak için 1 saat uğraş, ama on dakika sevişelim desen başım ağrıyor. yavrucum o kadar kimyasalı vücuda yedirirsen sadece başının ağrıması yine iyi.

ben çoğu zaman tıraştan sonra kolonya sürmeye üşeniyorum, kızlar her gün her gün 20 tane kozmetik ürünü vücutlarına yedirmekten kaçınmıyorlar. yok portakal kabuğu görüntüsü, yok kaz ayağı, yok mimik kırışıklığı derken ömür bitiyor. her gün bu ürünleri sürmeye, temizlemeye 1 buçuk saat harcanır mı? ama lobisi var bu işin biliyorum. yoksa ömrümüzde şu kadar saati tuvalette harcıyoruz yok bu kadar saat uyuyoruz diye zırt pırt çıkan haberlerin bir benzeri neden bu iş için çıkmıyor? neden kadınlar ömürlerinin şu kadar saatini kozmetik ürünleri tatbik etmeye harcıyorlar denmiyor? denmez çünkü adım gibi biliyorum ki kadın ömrünün yarısı bu antin kuntin işler için heba olup gidiyor.

kızlar sözüm size, bepanten her şeye yeter! başka ürünlere para vermeyin. sabah akşam bir parti bepanten sürün cildinize cillop gibi olmazsanız adam değilim. sikmişim kaz ayağı bölgesini ama artık yaa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder