9 Kas 2010

threesome olayında zayi olan three


bu yazıyı hayatında threesome aktivitesinin kıyılarına dahi yanaşamamış birinin yazdığını bilerek okumak hoşgörü eşiğinizi yükselteceği gibi size nereden geldiği belli olmayan bir iç huzuru da verecektir.

cinsellik konusunda pratiğim zayıf olabilir ama teorik anlamda kendimi tam donanımlı hissediyorum. yıllaar yıllar öncesinde, ansiklopedilerin fasiküller halinde verildiği yıllarda “ero” ansiklopedisinin fasiküllerini biriktirmeye başladığım günlerden beri içimde gem vuramadığım “bu cinselliği sökeceğim ben aga!” dürtüsü büyük bir yer kaplıyor. elimde öğrendiklerimi tecrübe edebileceğim bir karşı cins olmamasına karşın, elimde (!) yine de bir şeyler vardı ve o bana yetiyordu o yıllarda.

ancak sonra büyüdüm, ben büyüyünce içimdeki dürtü durur mu, o da büyüdü. böylelikle 31 ve misyoner pozisyonu ile başlayan cinsel bilgi birikimim bir anda dallanıp budaklandı. işte threesome olgusu bu dönemlerde (internet) girdi hayatıma. ilk başlarda akıllara durgunluk veren bir etki yaptı bende. bir adam ve iki kadın (diğer threesome uygulaması hiç ilgimi çekmedi) daha ne olabilirdi bir cinsel hayatta (bukkake ve orgy çok sonraları girdi teorik hayatıma).

izledikçe izledim, coştukça coştum ta ki bir gerçeği fark edene kadar. threesome uygulamalarında 3. (three) kişi, yani ikinci kadın daima boşa gidiyordu. adam sürekli birine abanıyor, diğer abla ise adamın orasını burasını yalamakla, çıkanı yerine takmakla, çıkmışken biraz oynamakla yetiniyordu. resmen bir emek hırsızlığı ve harcanan vücutlar vardı ortada. ben elime söz geçirmeye çalışırken, bazıları dünyanın başka başka yerlerinde güzelim ablaları zayi ediyordu.

asıl kızdığım zayi olan ablalar mıydı yoksa adamın açgözlülüğü müydü hiçbir zaman bilemedim. ama bana bir şans verilse threesome yerine iki ablayı ayrı ayrı değerlendirmeyi uygun görürüm. mesela paramın tamamını ( 2 bin lira) asla tek bankada tutmam (bin+bin), neden? çünkü riski dağıtmayı severim. işte threesome da böyle. zevki tek bir ana yüklemek gibi bir şey, oysa kaldırıp da kesseniz iki porsiyon yersiniz gibi bir yaklaşım bu. bugün birini yap, yarın yine isteyince ötekini de yaparsın. hem ikisinden ayrı ayrı aldığın zevk aynı anda aldığın sözüm ona ikili zevkten daha büyük olacaktır inan bana.

demem o ki threesome’ın adı var sadece. biraz da adrenalin yüklemesi, gerisi bildiğin pataküte girişmekten ibaret. hem zaten ortalama 4.5 dakikada boşalan biri için (ben değilim….benim) iki kadına eşit bir bölüşüm yapmak pek de mümkün değil, ah alırsınız resmen. 2 dakika biri 2 dakika biri, ee noldu 2 saatine 100’er yuro verdiğin kadınlar? 4.5 dakikada duja girdiler.

netice olarak threesome olayında three daima zayi olmaya mahkumdur. sırf –afedersiniz- 4.5 dakika
içinde iki parça taşak yalatırım diye parayı çarçur etmenin alemi yok, insan gibi zevki günlere yaymayı deneyin. ha “benim bir threesome’ım var onu da çok görme be abi!” diyorsanız diyecek lafım olmaz, zaten yapmayın demiyorum hobi olarak yine yapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder