9 Kas 2010

göğüs dekoltesi sivilceleri

son zamanlarda ben mi çok memelere bakıyorum yoksa memelerin üst kısımlarına konuşlanmış olan sivilceler mi çekiyor beni bilmiyorum. ancak şu bir gerçek ki devir değişiyor. bir umut sarıkaya karikatüründe de kendine yer bulan “ak gerdan” artık tarihteki yerini almaya hazırlanıyor. maalesef genç kızlarımızın çoğunun ak gerdanında, beyaz sinesinde, göğüs dekoltesinde tamamlayıcı aksesuar olarak artık sivilce kullanılıyor.

sebebi hava kirliliği midir, yenilen abur cuburlar mıdır, hormonlu gıdalar mıdır bilemeyeceğim ama göğüs dekoltesi sivilcelerinin yaygınlaştığını görmemek için ya kör olmak ya da göz zinası yapmamak gerekir. her gün hiç görmesem 5-6 tane sivilceli ak gerdan görüyorum ve bu beni ziyadesiyle üzüyor. hayır elin ak gerdanının sivilcesi beni niye üzüyor onu da bilmiyorum ama yeni neslin bizim gördüklerimizi göremeyecek oluşu yıpratıyor beni.

yakında gerdan sivilcelerine yönelik ürünlerin reklamlarını görmeye başlarız ekranlarımızda. zira herhangi bir kozmetik firmasının bu fırsatı paraya dönüştürmemesi için keriz olması lazım. buradan ak gerdanı sivilceli kızlarımıza da bir çağrım olacak; üzülmeyin ve sivilceleri sıkmayın. sıktıkça artıyor meretler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder