1 Kas 2010

Cennete giriş anahtarı 2


sizler kurtulasınız diye ben gece gündüz internet ortamlarında ilim ediyorum benim kıymetli arkadaşlarım. cennete girmenin %100 çalışan bir yolunu size bildirmemin üzerinden daha bir hafta geçmedi ki bir yenisini daha sizlerle paylaşmaktan kıvanç duyuyorum. sizleri çok zorlamadan, yıpratmadan cennete sokmanın şifrelerini çözüyorum. bu noktadan hareketle tıpkı kuran şifrelerini çözen ömer çelakıl’a benzetiyorum kendimi.

şimdi ikinci yolumuz ilkine nazaran çok daha basit ve sevap odaklı bir yaklaşım. temel prensibimizi yine bir mübarek siteden diğerine sörf ederken buldum. diyor ki; “kim ki bir günah işlemeyi düşünüp ondan vazgeçerse günah almaz ama kötü bir ameli terk ettiği için sevap kazanır”. demek ki neymiş, eğer günah olan bir eylemi yapmayı düşünüp ondan vazgeçersek sevap kazanıyormuşuz.

o halde ne duruyoruz? günümüzü günah işlemeyi düşünüp ondan vazgeçerek geçirirsek hatırı sayılır oranda bir sevap kazanmamız gayet de mümkün. bu tıpkı bir bilgisayar oyunu bug’ı gibi, hiçbir şey yapmadan puanları, bonusları topluyoruz. bunu da yapamam derseniz sizin için yapacak pek bir şeyim kalmıyor bilesiniz.

“lan birini mi öldürsem acaba? yok be saçmalıyorum.” işte bir sevap kazandım bile, ne oldu taş attım da kolum mu yoruldu allah aşkına?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder