20 Eki 2010

yağmur altında babet keyfi (!)


söze böyle kaba bir ifadeyle başlamak istemezdim ancak son birkaç haftadır takip ediyorum özellikle (benim için sadece) istanbul’da yağmur insan boğacak türden yağarken sağda solda üzerinde trençkot, atkı elinde şemsiye ve bunların yanında ayağında babet ile dolaşan çok sayıda kız görüyorum. benim bunlara aklım sırrım ermiyor arkadaş. neredeyse son bin yılın en şiddetli yağmurları ile mücadele ediyoruz, benim ayağımdaki botlar bile ayağımın sırılsıklam olmasını önleyemiyor ama bu kızlar götüm kadar bir babet ile suya bata çıka geziyorlar.

ya arkadaşım tamam ilk gün hazırlıksız yakalanırsın, evden çıkarken fark edemezsin babet ile yağmura yakalanırsın anlarım ama 2 hafta olmuş, istanbul’un üstünden bulutlar gitmiyor hala babet giymedeki ısrar nedir onu bilmiyorum. acaba babet diğer her şeye göre daha iyi bir koruma mı sağlıyor? hayır varsa öyle bir şey yazın, söyleyin bilelim. yoksa üst tarafı donatıp da alta sadece bir babet giymek en hafif deyimiyle ayaklara saygısızlık.

ondan sonra 40’ına gelince romatizma, böbrek yetmezliği, kramplar ne arasan sende. lütfen biraz daha özen, biraz daha itina. yağmur adam sikerken babet giymenin hiçbir mantığı yok. ya da varsa deyin de biz de bilelim. yiter ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder