25 Eki 2010

cennete giriş anahtarı %100 çalışıyor


ortaçağ’da değiliz, kimseye cennetten arsa dağıtacak değilim. ancak bu demek değil ki cennete girişin anahtarı yok, işte ben size bunu vereceğim. eğer inanmayan biriyseniz sizin için zaten sıkıntı yok ama inanıyorsanız ancak namaz, niyaz, oruç, hac hak getire ise işte size %100 çalışan etkili bir yöntem.

fi tarihinde bir program izliyorum. mübarek bir zat ahir zamanda imanı korumanın yollarından falan bahsediyor. ahir zamanda “la ilahe illallah” diyen kurtulacaktır deyince, namazda niyazda pek yüzü olmayan biri olarak kulak kesiliyorum. acaba bu kadar basit olabilir mi? bir söz ile kurtuluşa erebilir miyim diye mini bir çakallıkla programa konsantre oluyorum. abi anlattıkça anlatıyor ama benim kafa bomboş. ta ki bir ibret hikayesini duyana kadar.

diyor ki abi; “mahşer gününde günahlar sevaplar tartılacak, öyle kişiler olacak ki bir sevap yüzünden cennete gidemeyecek. allah diyecek ki onlara ‘git birinden bir sevap bul gel seni cennete koyayım’. adam yana yakıla sevap aramaya başlayacak ancak annesi, babası, çocukları, hanımı dahi ona bir sevap vermekten imtina edecekler. fakat birisi diyecek ki; ‘al kardeş sana bir sevap. nasıl olsa ben cehenneme gidiyorum, bari birimiz kurtulalım’. adam sevabı alıp allah’ın huzuruna gelecek, işte diyecek bir sevap. allah soracak kimden aldın bu sevabı? adam işte bu kişi diyecek ve allah ‘o zaman girin ikiniz de cennetime’ diyecek.

işte bu sevgili arkadaşlar, cennetin anahtarı bu. mahşer günü bir sevap arayan biçarelerden birini bulmak bütün mesele ki illaki milyarlarcası dolanıyor olacak ortalıkta. bir sevap lütfen diye dolanan bir arkadaşı bulup elimizdeki avucumuzdaki sevapları kendisine veriyoruz ve böylece ikimiz de cennetin süpersonik ortamlarına duhul oluyoruz. saçma gibi görünen ancak gayet basit ve bence etkili bir yöntem. tabi bu kadar planlı programlı hareket ediyor olmak biraz şüphe uyandırabilir. onun için bu fikri bilinçaltımıza itiyor, sanki hiç düşünmemiş gibi davranıyoruz ancak asla unutmuyoruz ve öteki dünyada huzuru yakalıyoruz.

size komik, saçma gelmiş olabilir ama benim için tek kurtuluş reçetesi bu aralar bu. çünkü başka bir amelim yok açıkçası. bana fırsat verilirse öteki tarafta bu yolla cennete akmayı planlıyorum. istedim ki siz de nasiplenin. ancak bu dünyada ufak da olsa bir sevap edinmeyi unutmayın. zira bu yöntemin olmazsa olmazlarından biri “bir sevap”. hepinize cennet diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder