6 Eyl 2010

yapı ve kredi bankası reklamındaki hala

beni hala mefhumundan soğutmuştur kendisi. canımın içi, ciğerparem diye hitap ettiği yeğenine 3 bin lira vermekten aciz, bunun için şekerim yükseldi git haplarım getir diyecek kadar ileri giden, sağlık kozunu kullanan, sözüm meclisten dışarı şerefsiz halanın tekidir. lan gudik yeğenin kırk yılın başı gelmiş, belli ki sıkışmış 3 bin lira istiyor, atla deve değil varsa verirsin yoksa güzel bir dille izah eder, bir çay koyarsın olur biter nedir bu terbiyesizlik.

benim halam bana bunu yapacak yemin ediyorum bir daha kapısını çalmam. hayır geri gelmemesinden korkuyor olsa bu da reklamın mantığıyla ters ne yani yapı ve kredi bankası üç kağıtçılara kredi verebileceğini mi söylüyor? lan öz halasının para vermediği adama siz para verir misiniz kimi sikiyorsunuz anlamıyorum ki?

neyse konu banka değil istediğine verir istediğine vermez kredi neticede babasının oğlu değil ama hala öyle mi? kanından, canında biri lan o, yeğenin senin. 3 bin lira istemiş, 3 bin lira… şekeri yükselmişmiş sen ölsen yatacak yerin yok senin hala. boşuna dememişler “amca baba yarısıdır” diye, halanın böyle bir işlevi olmadığını görmüş olduk.

bir hala baba kaçıdır allahını seversen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder