23 Eyl 2010

Sevgilinin mutsuz olduğunu o gidince anlamak

“……

sen mi yalanlar söyledin yoksa yaşadıklarımız mı kocaman bir yalandı şimdi bunu düşünüyorum. aklıma bir bir seninle geçirdiğimiz günler, saatler geliyor ve ben bir bir hepsini yeniden yaşıyorum. neden mutsuz oldun bu kadar ve ben neden göremedim gözlerini düşünüp duruyorum. sen mutluymuşsun gibi mi davrandım diye soruyorum kendime ve hep kendimde arıyorum hataları. senin gitmenden daha çok üzülüyorum mutsuz gitmiş olmana.

şimdi acaba mutlu olsa yine gider miydi? gibi düşünceler hücum ediyor aklıma ve omuzlarımdaki yük artıyor. ardından ben mi mutlu edemedim yoksa zaten mutlu olmak istemiyor muydu düşünceleriyle boğuşuyorum. bir an bir gülüşün geliyor aklıma, bir an bir sarılışın, bir el tutuşunu düşünüyorum bazen, boğuluyorum.

yaptığımız her şey rol gibi gelmeye başladı, bir kurmacanın içinde ben kuran sen kurulan gibi. kendimi yalan bir dünya yaratmış gibi hissediyorum ve onun içinde mutlu olan tek kişi. oysa söyleyebilirdi diyorum kendime sürekli, söyleyebilirdi mutsuz olduğunu. bir çaresi vardır, olmalıydı; gidişin böyle apansız, sessiz ve üzgün olmamalıydı.

şimdi bir şans verseler bana, versen, mutlu edebilir miyim seni? öyle karışık haldeyim ki kendi mutluluğumu da sorguluyorum. acaba diyorum rol yapan sadece o muydu yoksa ben onu mutlu gördükçe kendimi mutlu olmaya mı zorladım? gitmiyor, cevabını veremediğim hiçbir soru kafamdan gitmiyor. bir mutsuzluk öyle aldı ki beni içine, kim rol yapıyor, kim ağlıyor, kim gülüyor çözemiyorum. her geçen gün biraz daha derine iniyor, her geçen gün biraz daha kayboluyorum.

mutsuz giden sendin, ardından ben ikimizin de mutsuzluğunu yaşıyorum. söyleseydin… söyleseydin paylaşırdım mutsuzluğunu.

şimdi tek başıma çekiyorum.

……

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder