16 Eyl 2010

Sevgilinin eski sevgilisinin yeni sevgiliye öğüt vermesi

gıcıklık olsun diyedir. genellikle amerikan film ve dizlerinde karşlılaştığımız durumdur, çünkü türkiye'de olayın sonu karakolda biter. ama amerikalılar eski sevgililere sonsuz bir müsamaha gösterir, zoraki de olsa onları gülerek, sırıtarak dinlerler.

düpedüz bir "bu kız benim elimden geçti" tavrıdır bu. aman dikkat et julia şunu sevmez, unutma yıl dönümlerinde dışarı çıkmayı sever, aklında bulunsun brokoliden nefret eder, uzun yürüyüşlere bayılır, sevgi sözcüklerinden hoşlanır, vs.

bi de bunların cinsel olanları vardır ki evlere şenlik. merkel anal sevmez unutma, oral sekse bayılır, değişik pozisyonlara açıktır, grup denemişliği var seviyor, alet kullan delirir, vs.

lan amına kodumun pezevengi madem bu kadar iyi tanıyorsun kızı niye elinden kaçırdın? şimdi gelip de kızın götünü başını anlatmanın ne alemi var? bırak biz çözelim, keşfedelim, ben biliyorum olm diye böbürlenmenin ne gereği var? bir de bunlara tepki gösterince kız seni suçlamıyor mu oracıkta ikisini üst üste koyup....

ne diyorduk gavattır bu adamlar, puşttur, sırf gıcıklık yapmak için, sırf bu kızı yedim lan ben hissi vermek için didinip dururlar bunları oracıkta domal...neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder