1 Eyl 2010

ön sevişme esnasında sürekli soru soran kadın

soru soran derken, kirayı yatırdın mı? aysuları aradın mı? yarın gezi var unutmadın değil mi? pazar annemlere gideceğiz değil mi? türünden soruları kast etmiyorum. bu kadınlar genelde erkeklerin sabırlarını sınamak, azgınlık derecelerini, varsa maksimum değere çıkarmak için sorular sorarlar. erkeğin "hıı", "evet", "ımphh ha-ha", "ınggghh yeter" türünden cevaplar vermelerinden de gocunmazlar.

bakın bir örnek vereyim hemen anlayacaksınız ne demek istediğimi.

ön sevişmeye daha yeni başlanılan an:

-istiyor musun beni?
-ha ha
-ne kadar istiyorsun? mucks
-çook
-inanayım mı? şılops
-hı hı
-bunları da istiyor musun? fılop (meme çıkk)
-en çok onları
-ya bunu? çıtaks (don in)
-onu da
-ne yapacaksın bana? muahhh
-kötü şeyler
-ne kadar kötü?
-çok kötü
-böyle ısıracak mısın mesela beni? kırt!!
-he he
-böyle yalayacak mısın peki? şırolop
-her yerini hem de
-peki başka?
-evet

şimdi daha önce sevişmiş olan arkadaşlar ben bu durumu hiç yaşamadım diyebilirler mi? bir de dikkat edin kadın her sorunun sonunda "ha" der? yani "beni istiyor musun ha?", "ısıracak mısın beni ha?", "çok mu istiyorsun ha?",vb.

burada size bunun sebeplerini açıklayacak değilim, ama bilin ön sevişme sırasında kadınlar mülakat yapar gibi davranabiliyorlar. sorular günlük işlerle ilgili olmadıkça pek bir sorun yok gibi.

-su faturasını yatırdın mı ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder