14 Eyl 2010

Ne Olur...

...

devam edemiyorum, senden sonra kaldığım yerden devam edemiyorum. çok çabalıyorum, çok uğraşıyorum ama senden sonra hiçbir şey istediğim gibi gitmiyor. bazen acaba diyorum, acaba her olumsuzluğu senin olmayışına mı bağlıyorum, acaba sorun aslında bende mi? senin gidişini bahane edip her şeyi eksik, yarım, bile bile kötü mü yapıyorum. her şey kötü gitsin ve ben seni suçlayayım mı istiyorum bilemiyorum. bildiğim tek şey var o da senden sonra devam edemediğim.

çabuk yoruluyorum mesela. seni düşünmekten başka işleri yapmaya takat bulamıyorum gibime geliyor. iski sırasında fatura yatırmayı bekliyorum mesela, bir bakmışım yan sıradaki kız sen oluvermişsin ya da ileride kavga eden çift biziz bir bakmışım sıra bana geliyor ama ben sırada değilim. bekleme koltuğunda oturmuş sen sandığım kızı izliyorum, o gidiyor sen geliyorsun aklıma bir bakmışım saatler geçmiş, ben yorulmuşum, fatura elimde, sıra önümde… derken başka bir kız geliyor sana benzeyen…

keşkeleri, ahları, oflamaları hiç hesaba katmıyorum. onlar günlerimin rutini oldu. sabah kahvaltı ederken en az on kere pişman olmamışsam senden ötürü içime sinmiyor. her lokmamda bir pişmanlık, bir keşke yaşıyorum. ardından duş alırken ahlamalar, evden çıkarken oflamalar geliyor. keşke, ah, of, aman derken günü bitiriyorum. gecelerimi hiç sorma baştan aşağı sen zaten. düşünmeyeyim dediğim zamanlarda bile seni düşünmemeyi düşünüyorum, iyice çileden çıkıp sana giriyorum.

şimdi desem ki sana ne olur dön, kendimden utanırım, senden utanırım. ama döneceğini bilsem derim. döneceğini biliyor muyum bilmiyor muyum altı ay da bunun düşünürüm. maksat seni düşünmek olsun da nasıl olursa olsun havasındayım. seninle ilgili her şeye saatlerimi, günlerimi ayırmak hiç zoruma gitmiyor. bu gün elektriğimi kesmeye geldiler, sesimi çıkarmadım. karanlıkta seni düşünmek daha kolay olur diye göz yumdum her şeye. şimdi bu yazıyı mum ışığında yazıyorum. demem o ki kağıtta gördüğün ıslaklıklar gözyaşı değil mum damlaları…

ne olur diyebilseydim keşke, ahh, off…

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder