29 Eyl 2010

kızlarının göğüs ölçülerinde yaşanan keskin düşüş


sabahtan akşama kadar kızların göğüslerini, memelerini inceleyen biri değilim, yüzlerce kız arkadaşım da yok ama her gün iki kıta arasında çeşitli vesaitleri kullanarak yolculuk yapıyor ve bu yolculuklarımda onlarca kızı görme fırsatı yakalıyorum. bir oturuşta bir kızı baştan ayağa inceleyen tiplerden değilim, şöyle bir bakar gerekli öğeleri bilinçaltıma atar ve yoluma devam ederim. ancak son zamanlarda bariz bir husus dikkatimi çekmeye başladı. yolculuklarımda o anı benimle paylaşan 10 kızdan abartısız sekizinin göğüs ölçüsü benim gençliğimde şahit olduğum ölçülere nazaran çok küçük. şöyle izah edeyim “d” kup boyutu görmek mucize gibi bir şey oldu.

kızların %90 gibi ezici bir çoğunluğunun göğüs ölçüsü 75 b tadında ve hepsi abartı destekli sütyen kullanıyor. bir ara gazetede destekli sütyenin yüzyılın buluşları arasında kabul edildiğini görünce şaşırmış, yok artık demiştim ancak şimdi şimdi fark ediyorum ki evet yüzyılın buluşlarından birisidir. yaz aylarında bu çok daha net bir şekilde fark ediliyor. işin ilginci göğüs ölçüleri cüsse ile de ilgili değil artık. bakıyorsunuz at gibi kız, 175 cm boy var, ama memeler c kup ölçüsünde olamıyor, zorlamayla belki.

neden? neden kızların göğüs ölçüleri gittikçe küçülüyor? yemin ediyorum benim zamanımda bu kadar küçük göğüslü kız yoktu, beslenme alışkanlıkları mı değişti? yoksa bunun müsebbibi de küresel ısınma ile gelen değişiklikler mi? sebebini bilmiyorum, sadece bizim ülkemizde mi var onu da bilmiyorum ancak dünya genelinde göğüslerine silikon taktıran kadınların sayısının her geçen gün artması bize bir ipucu veriyor. gelin bu gerçeği kabullenelim, kızların memeleri küçülüyor arkadaşlar. bundan on yıllar sonra kızların göğüs ölçüleri erkeğinkine daha da yaklaşacak ve maalesef fizyolojik yapısı haricinde erkek memesi ile kadın memesi arasında hiçbir fark kalmayacak.

bu yazıyı okudun, şimdi yollara çık ve karşına çıkan ilk 15 kadının memesine şöyle bir göz ucuyla bak arkadaşım, eğer 13/15 oranının altında bir küçük meme oranı yakalarsan bu entryi siktir et, yalan de ama göreceksin ki dünya hızla bir küçük meme yurduna dönüyor. bunu ne kadar hızlı kabul edersek çözümünü de o kadar hızlı buluruz. çözüm silikon değil, altta yatan sebebi bulup ortadan kaldırmak. gerçi bilmiyorum kızlar belki bu durumdan hoşnuttur… hiç sanmıyorum.

not: sütyen ölçüleri konusunda yanlışlıklar yapmış olabilirim, netice itibariyle kullanan bir insan değilim sadece kulaktan dolma bir takım bilgiler ışığında yazdım onları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder