7 Eyl 2010

kendini kadına bir macera gibi sunan erkekler

bir dağ gibidir bu erkekler, tırmanılmak isterler ya da bir nehir gibidir ne zaman derinleşeceğini hiç bilemediğin bazen yağmur ormanlarının havası gibidir yağmur yağarken bir anda güneş açan kah sahra çölünde bir vaha kah hindistan'da bir tapınak gibidir bu erkekler. sanırsın erkek değil discovery channel belgeseli pezevenkler.

işte her zaman diyorum ne olduğun değil kendini nasıl pazarladığın önemli. önemli olan nasuh mahruki olmak değil, nasuh mahruki olduğuna karşıdakini inandırmak. işte bu erkekler bunu yapıyor, hayatında amazon ormanlarını sadece ace ventura filmindeki setten görmüş olan deyyus çıkıp "ben amazon ormanları gibiyim merve derinlerime girdikçe kaybolursun" diyebiliyor. ama merve dese ki amazon ormanları nerde yarakcan? bizim yarrak sus pus.

neymiş efendim bu bir dağmış da yolunu bulursan zirvesine çıkması kolaymış, peki ben dağın eteklerinde kalıp mağaranı arasam? bir güzel girsem o mağarandan içeri kanırta kanırta, olma mı? böyle erkeklerden bir tanesi de söylediği şeye inansın, yaptığı benzetmenin onda biri kadar derin, gizemli, albenili olsun götümü amazon ormanlarındaki yerlilere siktirtmezsem adam değilim.

ne öğreniyorum buradan? ben dağım, ben ovayım, ben ormanım, ben fiyordum, ben fön rüzgarlarıyım diyen erkeklerden nil timsahı görmüşçesine kaçıyoruz. merve, yasemin, ayşe, selin, serap, filiz, eylem, öykü, canan, vs. sözüm sizlere kendisini macera gibi sunan adamlardan uzak durun, bu ibnenin evlatlarının dünya üzerinde bir kız çocuğunu memnun, mutlu ettikleri görülmüş duyulmuş şey değildir.

iddia ediyorum "ben dağ gibiyim" diyen herife ağrı dağının yerini sorsanız gösteremez, işi gücü oradan buradan duyduklarını pazarlamaktır. bak şu entryden bile laf çalacak tipler çıkabilir. "aa amazon benzetmesi güzelmiş yarın aslı'ya diyim ben bunu" diyecek adamlarla dolu etrafınız aman diyim dikkat edin.

- melis ben bir yayla gibiyim, kah dumanlı kah puslu kah güneşli.....bununla yaşarım diyorsan seninim
- siktir ordan
- hadi ya ciddi misin? dağ gibiyim o zaman....plato?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder