21 Eyl 2010

İş yerinde bir şey yerken herkese ikram etmek

bir gerekliliktir! hele ki o iş yerinde yeniyseniz ve insanlarla daha yeni yeni kaynaşıyorsanız, yemek için herhangi bir şey çıkardığınızda mutlaka ama mutlaka aynı ortamda bulunduğunuz kişilere ikram etmek durumundasınızdır. bunun aksi bir davranış sizin hayvan olarak damgalanmanıza yol açacaktır. eğer iş yerinde çalışan üç beş kişiyseniz sorun yoktur ama eğer sayı beşten fazlaysa bu ritüel bir eziyet halini alır. yemek istediğiniz bir parça kuş kadar `eti cin` telef olur kırıntıları yerlerden toplarsınız. hayır görüyorsun elimdekini çük kadar bişiy zaten, nezaketen sorduğumda belli ne diye "bir ısırık alırım" diyosun ki??

-arkadaşlar alır mısınız?
-ne o?
-gofret
-ı-ıh ben istemem
-ımmmm yok benim de canım istemedi
-neli o?
-muzlu!
-yok hiç sevmem
-siz?
-bakiim......biraz alırım sen ye sonunda verirsin
-keseyim biraz
-yok yok ye sen
-peki....aylin hanım siz?
-ha ne? yok yok istemiyorum.............amaan ver biraz be nolcak
-kesiim mi?
-yok yok ben ağzından tiksinmem
-mehmet bey!
-ney?
-ister misiniz?
-ney?
-gofret!
-takarım gofrete sana bişiy olması ehehehe
-ilahi mehmet bey hahaha (amını götünü sikiim ben senin orrospu çocuu!)
-aaa bana sormadınız ali bey!
-yer misiniz?
-yok
-...............(ulan ne bok yemeye laf sokuyosun o vakit)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder