13 Eyl 2010

Ezel yeni sezon ilk bölüm yorumu

yeni sezonun ilk bölümü ile birçok filme göndermede bulunmuştur. aklımda birkaç tanesi var ama hepsini not alsaydım sayı çok daha fazla olurdu eminim.

mesela kenan birkan'ın ezel'e "hangisini seçeceksin? ali'yi mi, cengiz'i mi yoksa eyşan'ı mı?" dediği sahne örümcek adam 1'de izlediğimiz örümcek adamın maruz bırakıldığı tercihe cuk oturuyor;
"bakalım bir araç dolusu çocuğu mu yoksa sevgilini mi kurtaracaksın?" demişti yeşil cin orada da.

mesela ali'nin boynuna iğne batırılmak suretiyle bayıltılması tam dexter'lık bir olay iken devamında gördüğümüz uyanma sahnesi ve ellerinin çivilerle sabitlenip hemen ön tarafına bir kerpeten konulması tam anlamıyla bir "saw" havası estirdi. kız o sahnede ali'ye "seninle bir oyun oynamak istiyorum" deseydi tam bomba olacaktı ama kısmet işte.

son olarak cengiz'in ezel'e "beni affett ömeerrr, ömer beni affet" diye ağladığı sahne ise "geri dön dülay'ın" birebir kopyasıydı. dülaaaay nolursun geri dön dülaaaay enstantanesi dizide "ömeeerr beni affet nolursun ömeeeerrr" şeklinde vücut buldu.

bir çift lafım da diziye konuk oyuncu olarak giren kıvanç'a (sekiz) olacak, dizide kıvanç'ın oynadığı rol ile ezel arasında ileriki bölümlerde şöyle bir diyalog geçeceğini düşünüyorum ki bu da bir selam çakma olacaktır kanaatindeyim.

Sekiz - bu kim?
Ezel - bahsetmiştim ya sana, eyşan bu
Sekiz - ........
Ezel - şişşşşş yengen olur!!
Sekiz - yenge ha?! iyiymiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder