21 Eyl 2010

Doktor-Hasta

-buyrun uzanın şöyle neyiniz var anlatın
-şimdi sabahları şurdan bir ağrı giriyor, şöyle uzayıp şurdan pıçak gibi çıkıp gidiyor.
-nerden nereye bi daha gösterin
-nerdeen nereye dimi??
-onu demiyorum ağrı nerden nereye
-haa! bak şimdi gördün mü şuramı?
-evet
-hah ordan başlıyo, elimi izle...izliyo musun?
-evet
-hah böyle devam ediyo gözünü ayırma! ediyo ediyo ediyo!!!
-evet
-ediyo ediyo....
-yahu nereye kadar ediyo?
-sabır az...ediyoooo hah işte tam burdan pıçak gibi çıkıp gidiyo
-pıçak gibi??
-hee aynen pıçak gibi.
-anlıyorum...
-ne karalıyorsun öyle?
-ilaç yazıyorum bir de bir takım hareketler vericem
-ne çabuk anladın da ilaç yazıyosun? adam gibi elimi bile takip edemiyordun demin
-ben anlarım efendim, 6 yıl bunun için okuduk
-bunun için mi??
-beğenemedin mi?
-yooo iyiymiş...
-ağzını büzme nesini beğenmedin dingil sen ne iş yapıyorsun?
-çok gerildin, gel uzan şöyle sen
-ohh iyi geldi
-evet iyidir.....lan sen sadece aspirin yazmışın bana
-yaa bakmasana!!
-siktir lan bi bok anlamadın dimi
-pıçak da kaldım ben!!!
-gel lan buraya iyi izle şimdi gördün mü şuramı?
-he
-evet denir he denmez
-pardon
-elimi izle bak.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder