1 Eyl 2010

bakımsız bir kızın bakımlı bir erkekten daha bakımlı olması

acı ama gerçektir. bakımsız bir kız, bakımlı olduğunu düşünen bir erkekten en az bir misli daha bakımlıdır, yani öyle görünür. erkek milletinin huyundan mıdır, suyundan mıdır bilmiyorum ama ne yaparsa yapsın olmuyor bazen.

ne zaman bir kızla bir yere çıkacak olsam ve özensem, nivea energy serisi ürünlerimle götüme kadar ovalasam kendimi yine de “ay kusura bakma bir saçımı taradım çıktım” diyen kızın yanında maki gibi kalıyorum. sanırsın o don kişot ben sanço panza, ulan olm bir gözaltı kremine 35 lira vermişim hiç mi bir sike yaramaz? hiç mi adına yaraşır bir enerji vermez?

ama sanırım sorunu geç de olsa çözdüm. erkek bakım ürünlerinin alayı yalan, dolan. hiçbirinin bir boka faydası yok, nasıl olsa erkeklere altın kaplatsak bir sike benzemez düsturuyla hareket edilerek hazırlanmış ürünler. o zaman ne yapıyoruz? bir parfüm sıkınıp çıkıyoruz. hiç boş yere bir sürü para verip bakımlı olmaya çalışmayın, tek fark biraz daha az paranızın olması oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder