20 Eyl 2010

Amerikan evlerinin arka bahçesindeki trambolin


amerikan komik ev videosu sektörünü besleyen ana damarın enstrümanıdır. türkiye'de kapalı spor salonlarında bile görmenin sürpriz sayıldığı bu alet amerikan evlerinin arka bahçesinin demirbaşıdır. koy arka bahçeye bir tane trambolin, yanında da bir kamera, günde 16 tane komik video çekmezsen adam değilim. sabileri çıkarıyorlar üstüne düşünce vay efendim çok komik. lan davar tüyü bitmemiş sabiyi düşürmek için mi onca para sayıyorsun bu alete? sonra neymiş efendim kriz var, borçlarımızı ödeyemiyoruz. beni kötü konuşturacaksınız, ibnenin evladı o aleti satsan iki aylık mortgage borcunu ödersin!

hayır google'da aradım taradım bir tane adam gibi trambolin sporcuları da yok bunların ne sikimi yemeye alıp koyuyorlarsa artık bu aleti arka bahçelerine?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder