27 Ağu 2010

simli oje süren bir kız gösterin ki güzel olsun

meslek liselerinin moda/tasarım bölümlerinde seçmeli ders olarak okutulacak, psikoloji bölümlerinde kürsüsü açılacak kadar sahici, elle tutulur, gözle görülür bir iddia. dünya üzerinde bana simli oje süren bir kız gösterin ki güzel olsun, gösteremezsiniz. sanki kozmetik firmaları simli, parıl parıl ojeleri güzel olmayan kızlar sürsün diye üretiyorlar ya da güzel olmayan kızlar (çirkin değil bakın) aralarında söz birliği etmişçesine simli oje kullanıyorlar.

dedim ya psikoloji bölümlerinde kürsü kurulması lazım bunun altında yatan gerçeği bulmak için, simli ojenin güzel olmayan kızlar arasındaki popülerliğini anlamak için. yine de vakıf olabilir miyiz bu sırra bilmiyorum tek bildiğim bana simli oje süren güzel bir kız gösteremeyeceğinizdir. simli oje mi çirkinleştiriyor bu kızları güzel olmayan kızlar mı sürüyor bu ojeleri bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder