31 Ağu 2010

kardeşin daha yakışıklı olması

anne babadan birinin sülalesinin daha güzel hatlara sahip olması ve kardeşin de o tarafa çekmesi neticesinde ortaya çıkan, görenlerin "aa siz cidden kardeş misiniz?" diyerek yaralarınızı deştiği bir durumdur. eheh meheh diyerek gelen tepkileri bir yere kadar savuştursanız da aynanın karşısına geçtiğinizde "neden baba neden?" diye ağlamanıza sebep olacaktır (baba tarafım gerard depardieu'ya benziyor).

bu durum benim başımdadır. kardeşim ki bizimkiler ona kısaca brad (pitt) diyollar, anne tarafına çekmiş. anne diyorsam bakmayın öyle yavan durduğuna gençliğinde bridget bardot'un gençliği yanında halt etmiş (gerçi yaşlandıkça bozuldu, şimdi o kadar iddialı değil) dayım at kuyruklu saçları olan, mavi gözlü, kalıplı bir adam, teyzelerim güzellik yarışmalarına girseler ilk ona kesin girecek kıvamdalar. ben ise ki bizimkiler bana kısaca ilyo (salman) diyollar, tam olarak baba tarafına çekmişim. baba diyorsam saygımdan, hürmetimden; adamın köydeki lakabı "çirkin çavuş", çavuş asker olmasından gelen bir lakap çirkin ise malum. hal böyle olunca kardeşimin yanında ben evlatlık gibi duruyorum. allahtan ben daha büyüğüm de evlatlık olduğumu pek düşünmüyorum.

güzel allahımın bir bildiği vardır elbet çünkü yakışıklı olanlar genelde kardeşler oluyor. mesela abim ile o kadar fark yok aramda ama kardeş? allahım adamla yolda yürümek bile istemiyorum. kız arkadaşlarından gelen telefonları not etmekten kalem tutan parmaklarımda nasır oluşmuştu yeminle. it bir de cool, siklemiyor seni beni. onun çirkin dediği kızlar için ben sabahlara kadar ağlarım yeminle. ağır bir laf olacak ama adamın çöpe attıklarıyla ben ömür boyu doyarım a*ına koyum. lisede ona açılamayan kızların ağlama duvarı olmuştum. dzpm abi kardeşin şöyle, dzpm abi kardeşin böyle, dzpm abi ona de ki...yeter lan diyemiyordum çünkü aşağılık biri olarak ulan belki bir ikisi de bana bakar anlayışına sahiptim. lise diyorum olm kızmayın.

şimdi büyüdük evlendik, attık o sendromları üzerimizden ama bizim it hala yakışıklı. şimdi bir de iş buldu kendine benim adını dahi söyleyemediğim, yine istifliyordur kızları. ama artık sormuyorum, o da anlamış olacak ki anlatmıyor. ne zaman bir brad pitt filmi izlesem içim buruluyor hala, hemen değiştiriyorum kanalı, bakıyorum "dolap beygiri" var kurulup izliyorum eheh meheh diye diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder