31 Ağu 2010

kaçarken küçük esnafı mağdur eden amerikalı vandal

kaçarken yol üstündeki kimi zaman 5. cadde ile 11.caddenin köşesindeki gazete bayiini, kimi zaman hot-dog satan pensilvanyalı garip seyyar satıcıyı, kimi zaman mısır satan yetim dostu niyorklu amcamı mağdur eden, tezgahlarını deviren, onları yola savuran, sırf kahrolası federallerin elinden kurtulayım diye taksici con abimin önüne atlamaktan çekinmeyen madırfakır amerikalı vandaldır bu.

amerikalı diyorum çünkü jackie chan'in dışında başka milletten birini daha görmedim ben bu delişmenliğe imza atan. sırf arkadan gelenin önünü kessin diye kaç boğazı beslediğini bilmeden o tezgahları yola savurmuyor mu, sırf bu sebepten bile 10 yıl alcatraz'da yatması gerekir bu ibnelerin.

adam bir newyork times satayım da evde beni bekleyenlere üç parça bir şey alayım diye çırpınıyor bu it de tutup yola fırlatıyor onu. gelsin bu hareketi mahmutpaşa'da yapsın erkekse, adamı tahtakale'nin hanlarında s*kerler sırayla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder