29 Ağu 2010

jinekologların bevliyecilerden daha çok kazanması

kapı kapı dolaşıp bir anket yapmadım, jinekologlar ne kazanır, bevliyeciler ne kazanır araştırmadım ama doğru olduğuna adım gibi emin olduğum bir durumdur bu. hatta öyle ki bir jinekolog bir bevliyeciden 2-3 kat daha fazla kazanır desem başım ağrımaz.

ister kadın genital organları daha hassastır deyin, ister kadınlar bu konuda daha hassastır deyin fark etmez, bu gün gibi açık olan bu gerçeği değiştirmez.

peki o zaman soru şu, hem milletin sikini taşağını göreceksin, hem jinekologa göre çok daha az kazanacaksın hem de aynı süre okuyacaksın dedikleri halde millet niye bevliyeci olur?

ben s.kinde çıkan çıbanı kendine yakıştıran, doğal tırtıklı oldu lan ehehehehe diyen adamlar tanıyorum, böyle bir ülkede bevliyecinin para kazanması mümkün mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder