31 Ağu 2010

iskeledeki biletçilerin kaptan gömleği giymesi


turyol, dentur iskelelerinde gözlemlenen durumdur. biletçi, biletleri kontrol eden kişi, mikrofonla anons yapan kişi, vs. hepsi kaptan gömleği giyip omuzlarına apoletleri çekmektedir. bu duruma kaptanlar ne diyor merak içerisindeyim. adamlar senin üniformanı hiç hak etmediği halde giymiş, takmış güneş gözlüğünü hava basıyor sen ise kaptan köşkünde yalnızlıklara gark olmuş bekleşiyorsun. işi yapan sensin ekmeğini başkaları yiyor.

şahsen ben olsam bununla mücadele etmek için dernek bile kurardım. nasıl ki bir asker üniformasını, polis üniformasını normal vatandaş giyip gezemiyorsa kaptan üniformasının da bir ağırlığı olmalı, her önüne gelen apoleti takıp dolaşamamalı.

bir de doktorlar var bu durumdan mustarip olan, onlar da üniformalarını kasap ve kadın kuaförleri ile paylaşıyorlar. ilginç, tabipler derneği niye bununla ilgilenmez şaşarım.

2 yorum:

  1. aynı şeyi merak edip turyol eminönü iskelesinde biletleri alıp o kutuya atan adama sordum, iş kıyafeti temiz temiz giyiyoruz kaptan bile aynısından giyiosa ne güzel işte dedi, ses etmedim bindim vapuruma.

    YanıtlaSil
  2. Kaptana sorsan ağlayarak anlatır hislerini, adamların zoruna gidiyordur kesinlikle. Biletçileri aşağılamıyorum ama kaptanı biraz daha yukarıda bir yere yerleştirmek lazım.

    YanıtlaSil