27 Ağu 2010

filmlerde hep fıkranın sonuna denk gelmek

denk gelmek deyince yanlış anlaşılmasın denk gelen ben değilim, pezevenkler denk getiriyor. adamımız bara giriyor, bardakiler buna ters ters bakıyor, aha dayak var kesin diyorsunuz hoop sahne değişiyor o da ne adamımız grubun ortasında oturmuş keyifli keyifli bir şeyler anlatıyor;

-............sonra adam da ben de şimdi geldim demiş, ahahahahahahıhohohohoh
-hahahagghgfdfdffdsag
asdaasdasdsşklşiklki


lan ibneler nerede bu fıkranın başı? adam da şimdi gelmişse nolmuş? espri nedir? beni niye filmin, ortamın dışına itiyorsun? bırak adam 1 dakika fıkrayı anlatsın, filminin süresini mi uzatacak bu bir dakika.

bir değil iki değil tüm filmlerde bunu yapıyorlar, bize fıkra anlatıldı imajı veriyorlar ama ortada fıkra yok, hep sonuna denk geliyoruz. çok küfür ediyorum ben size bilesiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder