27 Ağu 2010

Coca Cola

hakkında bir sürü gizem, komplo teorisi, bilinmezlik olan firma peki elde ne var? muhtar kent.

yahu bu kocaman şirketin bilinen tek siması muhtar kent olabilir mi? yok mu bunların kodamanları falan. hani bu kolanın formülünü sadece 6 kişi biliyordu, bunlar hiç aynı anda seyahat etmiyordu falan filan hepsi hikaye. girdim sitelerine baktım, gezdim, dolaştım adamlar cia gibi çalışıyor. iki tane kıçı kırık elemanı tanıtmışlar "our people" köşesinde.

demem o ki kimdir nedir bu şirketin sahipleri, neredeler, 6 kişi kim? tamam 6 kişiyi söylemeyin de muhtar kent'in dışında kiminiz kimseniz yok mu sizin evladım? illuminati türü bir yapılanmanız yok mu? hakkınızda bu kadar söylenti dolaşıyor yok mu sizin bir büyüğünüz çıkıp da bunlara cevap verecek.

lan olm dünya üzerinde hergün milyonlarca kola satıyorsunuz bu nasıl paradır anasını satıyım kim yiyor lan bu paraları? gece gece hüzünlendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder