30 Ağu 2010

bu kızı üzersen karşında beni bulursun adamları

bir sevgili edindiğinizde mutlaka karşınıza çıkacak adamlardır bunlar. bu adamlardan 50 yaşın üstünde olanları eleyelim. çünkü bunlar olaya muhtemelen bir baba edasıyla yaklaşıyorlardır ve hakikaten kızı üzmenizi istemedikleri için bir mesaj veriyorlardır. ama bir de sevgilinizin en yakın arkadaşı, erkek kankası kılığına bürünmüş götverenler vardır ki onların amına koyayım ben, çok ayıp ediyorlar.

sözüm ona bu ibneler sizin sevgiliniz olan kızı, insan olarak o kadar çok seviyorlardır ki (!) sizin onu üzmemeniz için sizi uyarmayı bir görev bilirler ve dahi bu ibneler bu uyarıyı kızın yanında yaparak “canım sana çok değer veriyorum” havası yaratırlar.

bakın benim sevgili sözlükdaşlarım eğer ki günün birinde bunun gibi bir adam çıkıp, sevgilinizin yanında size, “bak arkadaşım bu kızı üzersen karşında beni bulursun” falan derse ona “siktir git orospu çocuğu” deyip kafayı gömün. bakın çok ciddiyim, bunu yaptınız yaptınız yoksa o eleman sizin kızla aranızı bozana kadar uğraşır. ibnedir bunlar, puşttur, sinsidir. aslında sevgilinize aşık ama açılamamış götverenlerdir.

ağır konuşuyorum farkındayım ama bunlar bunu hak ediyor. sakın ola bu pezevenklere prim vermeyin. anında gömün kafayı siktiri çekin. sevgiliniz bir iki gün size kızar ama ilişkinin selameti için bu gereklidir. yapın bunu. bu kızı üzersen… diye lafa giren adamın ağzına sıçın, siktiri çekin, dişlerini eline verin. bu kadar.

haa bu arada şiddete hayır, ne olur ne olmaz anasını satayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder