27 Ağu 2010

Ayda 50 bin lira kazanan birinin sevgiliye sarması

en büyük korkumdur. ya böyle bir eleman sevgilime sardırırsa, onun aklını almak için türlü oyunlar yaparsa? mesela bugün paris'te kahvaltı yapalım diye ararsa, limoyu yolluyorum giymeni istediğim kıyafetler içinde akşama hazır ol new york'ta sana unutulmaz bir gece yaşatacağım derse. ya amın evladı yeni yıla art arda girebilmek için özel jet kiralayıp sevdicekle dünya turu atmayı isterse. ben böyle şeylere nasıl direnirim bilemiyorum.

şimdi bazı cevval arkadaşlar çıkıp "seviyorsa bunlara prim vermez!" falan diye atıp tutacaklardır. arkadaşım nerede yaşıyorsunuz siz? adam jet kiralıyor diyorum, benim gibi memlekete gideceğim diye anadolu jet'ten promosyonlu bilet yakalama derdinde değil. böyle bir piçin kız arkadaşa sardırması durumunda bence yapılabilecek fazla bir şey yok, en azından "ya o ya ben" gibi bir rest çekilerek erkeklik onuru kurtarılabilir belki.

tabi bu lafı derken bavulunuzu akşamdan hazırlamış olmayı unutmayın.

not: 1 karakter sınırı yüzünden rakamı 3 haneli meblağlara taşıyamadım. ama mesela eleman ayda 500 bin lira da kazanıyor olabilir. ahlaksız teklif lan resmen bu. ama teklif yapılan kişi siz değilsiniz, öylesine pis bi durum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder