30 Ağu 2010

1 dakikalık kosla reklamındaki gizli 24 saat

-evet bu bokum gibi tişörtü koslalı suya sokup çıkarıyorum ve bakın nasıl da bembeyaz oldu!!

-kan lekesi mi? hiç sorun değil, koslalı suya değdiriyorum, bakın kan uçtu gitti!

-beyazlarınız kristal beyazı olsun, bakın normal deterjanla yıkanmış olan tişörtü bir de koslaya daldırıyorum, hop! pasparlak oldu dimi?

kosla reklamlarının temeli bu laflar üzerine oturtulmuş. adam tentürdiyota buladığı tişörtü koslalı suya bir atıyor, 10 saniye sonra bakıyoruz ki tişört yeni gibi anasını satayım...tabii eğer altta yazan yazıları okumazsanız, "40 derecedeki koslalı su içerisinde 6 saat bekletilmiştir". 6 saat mi? lan ben o tişörtü 6 saat normal suda bekletsem bile hatırı sayılır bir temizlik elde ederim nedir şimdi bu? 1 dakika reklam yapıyorsunuz ama o 1 dakikada elde ettiğiniz sonuçları bizim almamız için 24 saat uğraşmamız ve 1 kutu kosla bitirmemiz lazım. kaldı ki yıkadığın da kanlı bir tişört, çimen lekesi olan bir pantolon, vişne suyu dökülmüş bir zıbın.

kosla alenen adam sikiyor. bak koslayı döktüm pırıl pırıl oldu dediği şey için sizin asgari 6 saat uğraşmanız gerekli. şimdi bunu yazmak yeterli mi? benim annem okuma yazma bilmez, kadın kanıyor böyle şeylere alıyor boy boy koslaları ama netice sıfır. adamlar kullanım kılavuzu değil, kimya 2 dersi veriyor sanırsın. her leke, her renk, her kumaş, her çamaşır için ayrı kullanım mı olur lan? dökersin deterjanı yıkarsın, renklilerle beyazları ayır yeter. yok kan lekesi, yok vişne suyu lekesi, yok çimen lekesi... ha bir de tentürdiyot lekesi eklediler, sorarım size bugüne kadar üzerine tentürdiyot döken kaç kişi tanıdınız? kaç?

kosla bu işleri bırak, efendi gibi çık bir gece önceden suya bastırın falan de, hop kosla döktüm anında yeni oldu martavallarını bırak, sizin yüzünüzden annemgilin temizlik bütçesi şimdiden 6 aylık açık verdi, ağzınızı kırarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder