2 Tem 2010

İtü Sözlük'e Teşekkürler

Dile kolay 2006'nın Kasım ayından beri yaklaşık 4 yıldır yazarlığını yapıyordum. Uzun süredir aramıza soğukluk girmişti, ancak her zaman dediğim gibi orası benim yuvamdı. Bugün kendisiyle, benim isteğim doğrultusunda ayrıldık. Üzülmedim desem yalan olur, ama olması gereken buydu galiba.

Bana 4 yıldır katlanan tüm yazarlarına, moderatörlerine, editörlerine, okurlarına teşekkür ediyorum. Ben bulunduğum süre içerisinde pek büyük keyif aldım, çok iyi insanlar tanıdım. Bu yıllar içerisinde bir kusurumuz olduysa, kırdığımız, gücendirdiğimiz insanlar olduysa affola.

Yeni yüzüyle, yeni yazarlarıyla, yeni yazılarıyla itü sözlük'e çok iyi şeyler diliyorum. Yıldızı parlasın.

biterken levent yüksel'den "aşk mümkün müdür hala" çalıyordu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder