22 Şub 2010

Şerefsizim Benim Aklıma Gelmişti diyenler şerefsiz çıktı!

TÜGAV’ın (Türkiye Gereksiz Araştırmalar Vakfı) 16 ilde 10720 denek üzerinde yaptığı kapsamlı araştırmanın sonuçları geçtiğimiz hafta açıklandı. Araştırmada en dikkat çekici sonuç “şerefsizim benim aklıma gelmişti” diyenlerin %92’sinin şerefsiz çıkması oldu. Araştırma sonuçlarını bizim için değerlendiren TÜGAV yönetim kurulu başkanı Zerkai Mandıracıoğlu “Türk insanı kadar hiçbir şey üretmeyip de üretilenden nemalanmak isteyen başka bir millet daha tanımadım aga” dedi.

Araştırma sonuçlarına göre bu benim aklıma daha önce gelmişti diyenlerin %98’i aklına neyin geldiğini dahi hatırlamıyor. Bu kişilerin çoğunluğu “abi o an öyle gelmiş onu demişim” diyerek kendini savunmaya çalışırken, aklına geldiğini iddia edenlerin akıllarına gelen şeyin, icat edilen şeyle hiç ilgisinin olmaması ise bir başka şaşırtıcı sonuç olarak değerlendirildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder