18 Eyl 2009

YAPRAK DÖKÜMÜ LEYLA’NIN BEN YİNE DÖNDÜM BAKIŞI

Yıllardır beklenen bakış Leyla'dan geldi...








Yıllardır hep ne bilirdik, birisine bir şey yaptırmak istiyorsan yavru kedi gibi büyük gözlerle bakacaksın. Elin gâvuru bile buna “kitty look” demiş, yani sadece bize ait bir şey değil, evrensel. Ama artık bize ait olan bir bakış var, görenin içinin eridiği, bu bakışı atanın boynuna sarılmamak için kendini zor tuttuğu bir bakış; Yaprak Dökümü Leyla’nın “Beni Yine Döndüm Bakışı”. Tamamen yerli üretim ve harikulade bir bakış.

Malum ben dizi hayatımda bu kadar çok gidip-gelen birini daha görmedim. Demirel gibi sanırım 3 defa gitti 4 defa döndü bu ve duracağını da sanmıyorum. Peki nasıl oluyor da Ali Rıza gibi bir adam bunu kabul ediyor diye düşünüyordum ki cevap google’a “yaprak dökümü + Leyla+ dram” yazıp görsellerde ara dememle gözümün önüne geldi. Yaprak dökümü + Leyla+ dram gibi bir aramayı neden yaptığımı ben de bilmiyorum ama bunun bana bir cevap getirmesi yetip de artıyor bile bana ötesini sorgulamıyorum.

Allah aşkına şu gözlerdeki simetriye, dudaklardaki büzüklüğe, avurtların çöküklüğüne bir bakın! Yemin ediyorum kadir gecesi Leyla’yı bu bakışla Sultanahmet’in kapısına koy 2000 liradan az para ile gelirse eksik kısmın 10 katını ben vereceğim.

Çok seviniyorum yıllardır Türk dizi tarihinde eksik olan bir şeyi Leyla çat diye koydu ortaya. Ben ona “ben yine döndüm bakışı” diyorum, eğleniyorum.

NOT: benim kapıma gelip bana 2 dakika böyle baksa evi üstüne yaparım. Oğuz da sanırım bu tongaya düştü ki evi barkı Leyla’ya yükledi keriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder