17 Eyl 2009

YAKALANDI!




Saçlarını bile değiştirmemiş… Adam yakalanmayacağından o kadar emin ki 197 gündür televizyon ekranlarında görüp aşina olduğumuz saç şeklini bile değiştirmemiş. Sadece sakalını biraz uzatmış hepsi o. Ve bu adam teslim olunca verdiği ifadede “İstanbul’un çevresinde dolaşıyordum…” demiş. Yani bizim medyamızın hayal ürünü olarak ortaya attığı Rusya, Ermenistan, Ukrayna, Amerika, vb. yerlerin yakınından bile geçmemiş adam bildiğin Silivri’de, Şarköy’de, Gümüşyaka’da dolanıp durmuş. 197 gün, dile kolay 6.5 ay gibi bir süre tipinde, kılık kıyafetinde hiçbir değişiklik yapmadan, Cinayet işlediğin yere 100-200 km mesafede saklanacaksın ve emniyet seni, sen teslim olmadan bulamayacak, şaşırtıcı.

Kendisini teslim eden aile avukatının konuşmasını dinledim. “Hiçbir şey sormadım diyordu, o olay olmamış gibi davrandım… Onun bir çocuk olduğunu bilerek ona göre davrandım ve konuştum… Olaya psikolojik yaklaştım…” gibilerinden bir şey söylüyordu. Ve devam ediyordu "Cem'i bana teslim edenleri tanımıyorum, tanımadığım birisi aradı ve Cem'i teslim etti... Ailesinin haberi vardır herhalde(!)… arabada gelirken sucuk ekmek istedi işte o zaman o cinayeti bu çocuk mu işledi dedim” diye ekliyordu. Anlaşılan Gariboğlu ailesinin avukatı milleti keriz sanıyor. Bizim hiçbir boktan anlamadığımızı sanıyor. Cem Gariboğlu'nu sürekli hoş gösterme çabaları, arkada dönen dolaplardan benim haberim yok tavırları, yapmacık mimikler, yorgun bir ifade, vs... Netice olarak konuşmak zorunda değilsin, sen bir avukatsın nerde ne söyleyeceğini bilmelisin, ama hukuktan uzaksın biraz sanırım konuşmasının bir yerinde aynen şunu dedi "...sanırım bunu söylememde hukuki bir sakınca yoktur..." lan olm avukat sensin ben mi bileceğim hukuki sakınca olup olmadığını? Deli misin divane misin?

Neyse sözün özü vahşi bir cinayet işleyen Cem Gariboğlu nihayet yakalandı (!) şimdi sıra işlediği suçun cezasını çekmeye geldi. Korkum o ki cinnet savunması yapacaklar, Münevver Karabulut hakkında ufak çaplı bir kampanya yürütecekler, onda da kabahat var demeye getirecekler, Cem mahkemede olanca iyi haliyle duracak, bir de yaşı küçük savunması koydular mı kuş kadar ceza ile kurtulacak... Bakın kâhin değilim ama geçen zamanın beni haklı çıkardığını göreceksiniz. Dediklerim maalesef bir bir çıkacak. Zaten Türk halkı da bu olaya olan ilgisini yavaş yavaş kaybedecek, yakalanma olayının ateşi bir aya kalmadan sönüp gidecek.

Münevver biraz olsun rahatlamıştır sanırım, şimdi dönüp durma sırası Cem Gariboğlu’nda…

2 yorum:

  1. haklısın.. zaten doğum gününe 40 gün mü ne varmış yalan olmasın öyle hatırlıyorum. 17 yaşında olduğundan müebbet hapis alamayacak, kendi teslim oldu, mahkemede akıllı uslu durdu bilmem ne diye cezayı kırpçaklar kırpçaklar hiç kimseyi tatmin etmicek bi rakam çıkıcak ortaya.. Hoş ölene kadar hapis yatsa da bu gencecik bi kızı hayata geri getiremez.
    Adil yargılancağına hiç güvenim yok, tek isteğim mezarda yatan şu kıza kara çalmasınlar artık.

    YanıtlaSil
  2. ailesi polise teslim ederken bile çatır çatır pazarlık yapmış. bir de utanmadan çember daralıyor demiyorlar mı ona uyuz oluyorum.

    çember dedikleri sanırım pazarlıkta istenen noktaya yaklaşmış olmalarıymış!

    YanıtlaSil